naar welke bokkers zijn jullie nou benieuwd hoe ze IRL zijn?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:11

óp internet zijn de meeste mensen heel anders volgens mij..als je met mij chat krijg je volgens mij ook een heel andere indruk....dus ik ben wel benieuwd naar iedereen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 21:12

Als mensen erom vragen ben ik iRl ook zo direct hoor, en dat is geen grote mond hebben. onder eengrote mond versta ik vloeken,schelden, asociaal gedrag dus.
En de waarheid zeggen is iets heel anders en direct zijn ook, gewoon zeggen wat je bedoelt zodat mensen weten waar ze aan toen zijn als ze iets aan je vragen. Dit heeft niks met een grote mond te maken.

quote marjolein
'de waarheid zeggen ten koste van alles(wat je hier vaak doet) vind ik afentoe toch een grote bek hebben (niet altijd) '

Hhaha wat je hier ook vaak doet, ik neem geen blad voor de mond en hoef niet door iedereen aardig gevonden te worden en daarom zeg ik wat ik vind en denk. En tja soms kan ik het iets ander brengen maar het is wel altijd duidelijk. Achja soms ben ik te eerlijk en dat vinden mensen niet altijd leuk.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 21:14

Hoezo ben ik nadrukkelijk aanwezig? In het echt ben ik dat echt niet hoor. Ik ben gewoon eerlijk en tja soms te eerlijk en komt het hard over en dat doet mensen soms weleens zeer maarja ik weet dat van mezelf.

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:17

ik ben op internet heel anders dan thuis. thuis ben ik veel liever. (agg ik zeg thuis maar ik bedoel irl *LOL*)
hier weet ik niet hie mensen denken over mijn gedrag en heb ik moeite met afremmen zeg maar. irl zie ik hoe het neerkomt wat ik over en tegen andere zeg en probeer ik zoveel mogelijk rekening mee te houden

Marjolein

Berichten: 11643
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:18

achja afentoe heb ik er heel veel lol om (heb ik weer wat te roddelen Cool ) als jij je der prettiger bij voelt vind ik het best (goh je hebt toestemming) en als je er geen andere teveel meekwetst.
de dingen die jij opnoemt vind ik geowon asociaal gedrag. ik vind een grote bek ook als je bijv tegen een leraar een grote mond geeft (en dat hoeft niet scheldend te zijn) t ligt allemaal erg dicht bij elkaar.
ik heb afentoe tegen bekende wel een grote mond. en wil ook tegen vrienden de waarheid wel eens zeggen (en dan ook echt wat ik denk) dan ben ik direct en dat kunnen ze vaak niet hebben (draaidraai)
sorry voor mn foute bewoording en het offtopic gaan

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:18

Ik heb er niet zo over nagedacht wie ik irl wil ontmoeten. Ik kom zelf denk ik soms ook wel irritant over. Dat bedoel ik dan helemaal niet zo.
Ik ben irl een beetje een stil en verlegen type. Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen. Je zou kunnen zeggen dat ik het tegenovergestelde ben van sommige eerdergenoemde bokkers in dit topic

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 21:20

en wil ook tegen vrienden de waarheid wel eens zeggen (en dan ook echt wat ik denk) dan ben ik direct en dat kunnen ze vaak niet hebben (draaidraai)


Dit heb ik ook.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 21:20

ff weer ontopic:
Welke bokker(s) zou je in het echt weleens willen ontmoeten en wat is de reden daarvan?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:40

Sanderijn: Ze lijkt me heel lief.
Cody: Ik zou misschien een keer met haar gaan buitenrijden maar dat kan helaas nu even niet Verdrietig en ze lijkt me gewoon heel aardig.
Dorine: Ze lijkt me ook heel lief.
Mayo: Lijkt me heel aardig.
En verder wil ik eigelijk iedereen wil ontmoeten, maar dat gaat zo lastig! Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:20

de meeste mensen heb ik al ontmoet die ik graag zou willen ontmoeten.
alleen jantina nog niet en die wil ik nog wel echt graag ontmoeten.
en marjolein,mayo en laui,en sonja en tender en volgens mij vergeet ik er echt een heleboel!
owja pinky_girl en pinky natuurlijk.buster heb ik al in het echt ontmoet.
maar een giga meeting is volgens mij ook wel leuk want dan ontmoet je ook mensen met wie je misschien op bokt weinig contact hebt maar misschien in het echt wel raakvlakken deelt.

ik ben op internet volledig zoals ik in het echt ben.
ik heb al veel mensen ontmoet en die vinden mij idd ook zo overkomen zoals ik op internet ben.
en met bepaalde mensen heb ik nog iets extra's en daar doe ik dan ook graag iets voor.


ik vraag nooit wat iemand van mij vind,maar ik geef eerlijk toe dat ik het wel leuk vind dat een aantal mensen mij graag willen ontmoeten omdat ze mij lief vinden.

internet is juist voor mij een uiting waarin ik volledig mijzelf kan zijn,want in de (af en toe)boze buitenwereld moet je je soms anders voordoen dan je bent.

omdat mensen mij via bokt kennen en ik ze vervolgens in het echt ontmoet betekent voor mij dat ik bij hun mijzelf kan zijn.



_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-31 12:34 ]</font>

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:21

Ik wil iedereen wel eens ontmoeten! Mij lijkt iedereen wel aardig! Dus ehhh, toevallig even in de bollenstreek, kom langs!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:34

Ik ben wel benieuwd om IRL te zien naar:

Nimber (die heb ik echt alleen maar gezien Haha! )
Marjolein
Laui
Fonnie
Nathalie
Voltrack haha
Sanderijn

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 22:36

Ik wil je ook weleens zien hoor Cool

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:37

Okeej MB ik wil jou ook wel zien als jij mij wilt zien, haha! Mijn naam staat ook nergens bij geloof ik (nie echt gelezen)

Ik wil iedereen wel zien eigenlijk.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 22:39

hahaha utrecht........

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:40

Ik in Spijkenisse, maar dat staat ook onder me naam links

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:47

en ikke woon in Almelo Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:51

Haha! Ja, best wel ja Haha! Ach ja, oliebol happens }>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 23:15

agossie, zou bijna medelijden krijgen Haha! Het valt geloof ik best mee hoor Clown

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 00:09

Tsja de mensen die ik goed van bokt ken, ken ik ook IRL. En Mytens is op stal heel anders dan hier volgens mij.