Oh dat heb ik dan niet meegekregen, ik las het in de krant
Anoniem
Geplaatst: 01-07-03 13:01
Tja dronken droppies, smalle weggetjes en een brede M.E bus is dus geen goede combi
Eefje
Geplaatst: 02-07-03 23:26
Starrrrrrrrrrrrrrrukkkkkkk Ohhh op hem heb ik ook een strandrit gemaakt... Ik dacht zo van hmzz die naam van die stal ken ik ergens van.. en toen een foto van strakje.. hmzz da paardje en zun naam jah Tis hem.. Een paar jaar geleden toen ik op vakantie was op ameland heb ik ook op hem gereden langs het strand egt gaaaf!! Ik zal even een foto scanne van hem alsk die kan vinden Echt gaaf.. en er stonden toen ook keiveel shetlanders.. Maah stark is zeker wel sterk ghighi maar wel kei lieff
dat issiej dit was in mei 1998
Sando
Geplaatst: 05-07-03 19:38
Is Strark met die enorme brede rug ?? Want als dat zo is, dan heb ik ook op hem gereden. Alleen wij zaten in een groepje met een meisje die volgens haar zeggen erg goed kon rijden. Helaas bleek het een held op sokken en ze durfde het strand niet op. Snik snik...wij dus ook niet, want we moesten bij elkaar blijven.....
Wat die boot betreft, Er is op een stukje bij het laatste plaatsje meen ik... bij de vuurtoren. Daar ligt een steen ter na gedachtenis aan de paarden die jaaaaren geleden de boot het water in trokken en allemaal verdronken.
Ik ben vorig jaar op Ameland geweest en dit jaar, in oktober gaan we weer ! Ben helemaal verliefd op Ameland ! Geweldig ! Lekker rustig en mooi !
RodeoGirl
Geplaatst: 05-07-03 19:57
Wij willen deze vakantie ook nog een pony huren op Ameland. Moet je van te voren bellen of kan je gewoon heen gaan??? Hoe duur ong??? Moet je met een groep???
Het lijkt me er errug cool!!!
Eefje
Geplaatst: 05-07-03 21:09
Sando: Jah stark had idd een hele brede rug... Ik was met alleen een meisje van die stal wezen rijden.. en wij hadden wel langs het strand gereden en een stukje door het water
missnynke
Geplaatst: 06-07-03 16:06
rodeogirl; je kunt er gewoon heen gaan en vragen of er de komende dag nog plaats is.... je kunt het alleen doen of met een groepje, in je eentje ben je er bijna zeker van dat er plaats is, met veel kun je soms niet tegelijk