Lutebroek Ik zit een kwartier van de snelweg af. het valt echt wel mee hoor
ullaatje
Geplaatst: 29-06-10 16:57
Ik heb geregeld
* lokatie Lutjebroek * intructeur/GP jury Nico Verwer * datum 02/10/2010 * tijd vanaf 13:00 * één uur les met zijn tweeen * kosten heel acceptabel via PB. ( vind ik onbeleefd om openbaar te gooien )
Nee Trudy jij komt gewoon met Zoé en Marloes neemt er ook gewoon eentje mee!!
Kit_for_ever
Geplaatst: 29-06-10 18:01
Ik persoonlijk ben meer voor een Grib-meeting, bij Ulla thuis lijkt me super! Ik zou heel graag een van mijn eigen paarden meenemen, maar ik betwijfel of dat gaat lukken. Ik ben natuurlijk niet degene die daarover beslist.
Trudy heeft niks te willen, die komt gewoon met Zoë !
Meiden, helaas kan het voor ons niet door gaan. Check zojuist de agenda van mijn werk, waar ik zo af en toe ook prive dingen in zet. En op 2 oktober hebben wij een trouwerij van vrienden van ons, waar wij daggasten zijn. Het wordt dus voor ons onmogelijk daar "onderuit" te komen.
He trudy balen... maar dat is natuurlijk ook een hele mooie dag!
2 oktober moet mij ook lukken. Ik ga heeel hard werken voor mijn trailerrijbewijs en dan ben zijn we er gewoon bij tjeem ik kan nu al nerveus worden haha
En anders kan ik nog rijden Sil! Ik speel wel voor taxi!
Jess
Geplaatst: 29-06-10 19:55
Jammer Trudy dan moeten hun die trouwerij maar verzetten :p.
Sandor gaat het niet leuk vinden 2 uur in de trailer, maar dan heeft hij pech. Naar het strand toe was ook ongeveer zolang en dat heeft hij ook overleefd. Ik wil graag een pb met de kosten dus
En ik ga even kijken of er een vriendin mee wilt want met z'n 2en in de auto is natuurlijk veel gezelliger.