Draver cross meeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:45

net even gekeken en Ede, Lunteren en Renswoude is bij alle 3 ongeveer 1,5 uur rijden bij mij vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:47

LizzyLover schreef:
Ik vind het ook wel een leuk idee, pony kan goed springen alleen ik ben wat angstig..
Boomstammetjes hebben we wel eens gedaan..
Ik zou best mee willen, maar zou dan wel graag zelf willen kiezen wat ik wel spring en wat ik niet spring.. Ik ben zelf nl erg onzeker en als ik een hindernis eng vind ga ik erg onzeker rijden en springt mijn pony niet meer...
Ik weet niet of het dan mogelijk is om ook mee te gaan ? Ligt dan ook aan de plaats en waneer...

Je hoeft natuurlijk niets te springen wat je niet wil of niet denkt te kunnen. Kwa trainer gaat mijn voorkeur uit naar Rob Janssen. En hij zal een combinatie ook niet iets laten springen wat ze niet kunnen. Zelf ben ik ook wat onzeker soms. Maar oefening baard kunst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:48

NienkeNiels schreef:
net even gekeken en Ede, Lunteren en Renswoude is bij alle 3 ongeveer 1,5 uur rijden bij mij vandaan.

Voor mij ook ong. iig een dik uur met de trailer. Er zijn wel tereinen dichter bij mij maar dat is voor ieder ander weer niet te doen. Dus ik denk dat die 3 de beste keus zijn

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:49

NienkeNiels schreef:

Bij mijn het zelfde (en ik moet waarschijnlijk met openbaar vervoer) ik heb 1 uur tot 1.5 uur te rijden met de auto.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:49

Ohja nog iets, een bodyprotector is toch verplicht bij cross? Hebben ze die op locatie te leen of moet je die sowieso zelf meenemen?

Anoniem

Re: Draver cross meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:50

Dat is waar ook BP is verplicht!! ik heb er 2 dus eventueel heb ik er 1 te leen.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:50

Ja is verplicht bij de cross ja :j
ik weet niet of je hem kan lenen. Ik heb er zelf 1 :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:51

Heb wel springlessen gevolgt en daar was ik als het de hoogte inging ook onzeker, dan sprong ze of niet of telaat/tevroeg. Die hindernissen vallen dan gewoon om. Maar met de cross hindernissen wil ik dan gewoon echt kunnen kiezen, dat spring ik wel en dat niet uit veiligheid voor ons beide.
Mijn intructeur liet ons ook nooit hindernissen springen die we niet aankonden maar toch waren ze voor mij soms te 'eng' .
Als ik mee zou gaan, zou ik het ook niet erg vinden als ik maar 1 of 2 hindernissen spring.. Maar ik weet niet of dat lastig is voor de rest/trainer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:53

LizzyLover schreef:
Heb wel springlessen gevolgt en daar was ik als het de hoogte inging ook onzeker, dan sprong ze of niet of telaat/tevroeg. Die hindernissen vallen dan gewoon om. Maar met de cross hindernissen wil ik dan gewoon echt kunnen kiezen, dat spring ik wel en dat niet uit veiligheid voor ons beide.
Mijn intructeur liet ons ook nooit hindernissen springen die we niet aankonden maar toch waren ze voor mij soms te 'eng' .
Als ik mee zou gaan, zou ik het ook niet erg vinden als ik maar 1 of 2 hindernissen spring.. Maar ik weet niet of dat lastig is voor de rest/trainer.

Nee hoor ik denk dat dit geen probleem zal zijn. Cross hindernissen zijn ook iets anders als gewonen hindernissen. Paarden hebben meer ontzag voor de sprong en zullen er ook alles aan doen om er niet boven op te vallen. Dus bang zijn dat je paard zich bezeerd is eigenlijk niet nodig. Maar je kunt altijd kiezen wat je wel en niet mee wil doen.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:56

Ik heb dus geen bp :Y)
Wil dus ook wel gaan crossen en vind zoiets met een meeting erg leuk om het te proberen. Als het dan bevalt koop ik er wel een maar om nou voor 1 keer een bp te kopen vind ik ook een beetje ver gaan, vind vooral mijn portemonnee niet zo leuk :o

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:58

Hebben ze geen site ofzo, misschien dat ze ze verhuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:00

Ligt aan welke locatie we gaan en welke trainer. Maar ik denk dat trainers en locatie geen BPs hebben om te verhuren helaas.

Ik heb er 1 extra die iemand zou kunnen lenen. En verder zijn er denk ik toch wel mensen in je omgeving die zo'n ding hebben?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:01

De mijne heb ik ook niet meer, anders had iemand hem kunnen lenen..

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:04

In mijn omgeving helaas niet, sta op een kleine privéstal waar niemand er een heeft en daarvoor op een westernstal gestaan met hetzelfde verhaal... Maar het moet toch lukken om er een te vinden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:05

Delaja schreef:
In mijn omgeving helaas niet, sta op een kleine privéstal waar niemand er een heeft en daarvoor op een westernstal gestaan met hetzelfde verhaal... Maar het moet toch lukken om er een te vinden :D

Anders kun je er 1 van mij lenen. (al ligt het er wel een beetje aan hoe groot je bent ivm lengte van de bp)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:10

Als hij zou passen zou het wel handig zijn! Ik ben zelf 1.77 ongeveer...
Maar eerst maar regelen dat we met een groepje kunnen gaan? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:11

Delaja schreef:
Als hij zou passen zou het wel handig zijn! Ik ben zelf 1.77 ongeveer...
Maar eerst maar regelen dat we met een groepje kunnen gaan? :D

Dat zoiezo!
En waarschijnlijk zal hij wel passen. Je bent net zo groot als mijn zus. En die past hem ook
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-10 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:11

Wie kan er naar Ede of Renswoude komen?(bij 5 a 6 mensen kan er iets geregeld worden. Meer is altijd beter natuurlijk!)

zet je naam er bij of die locatie's te doen zijn voor je.
Nini_roosje

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:22

Ik ga niet mee, is even te hoog gegrepen voor ons ben ik bang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:23

YankeeBoy schreef:
Ik ga niet mee, is even te hoog gegrepen voor ons ben ik bang

Dat is jammer. Maar wel zo eerlijk tegen over je paard!

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:33

Opzich zijn en ede en renswoude voor mij niet te ver weg, Eigenlijk nog vrij dichtbij(woon in Apeldoorn) maar ik ben al eerder in Renswoude geweest en vind dit werkelijk een topterrein, ik weet alleen niet of mijn paard nog het lef heeft om alles te springen (helaas getraumatiseerd) maar dit is dan even afwachten, het leuke van renswoude is de renbaan er omheen om even na de training te kunnen draven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:21

MariskaFally schreef:
Opzich zijn en ede en renswoude voor mij niet te ver weg, Eigenlijk nog vrij dichtbij(woon in Apeldoorn) maar ik ben al eerder in Renswoude geweest en vind dit werkelijk een topterrein, ik weet alleen niet of mijn paard nog het lef heeft om alles te springen (helaas getraumatiseerd) maar dit is dan even afwachten, het leuke van renswoude is de renbaan er omheen om even na de training te kunnen draven :)

Renswoude is idd prachtig. Als je graag mee wil zou je dan je naam even bij dit lijsje willen voegen?

Citaat:
Locatie Renswoude of Ede(afhankelijk wat er te regelen valt met de land eigenaren)
Nini_roosje

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:18

Locatie Renswoude of Ede(afhankelijk wat er te regelen valt met de land eigenaren)
Nini_roosje
MariskaFally

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:36

Nini_roosje
MariskaFally
Delaja

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:45

Anoniem schreef:
Zie maar! Als je mee gaat is dat hardstikke leuk. Maar haal je het niet dan is dat zo. Je moet je paard ook niet over vragen

nee dat ga ik zeker niet doen!
volgende keer misschien ;)