Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LizzyLover schreef:Ik vind het ook wel een leuk idee, pony kan goed springen alleen ik ben wat angstig..
Boomstammetjes hebben we wel eens gedaan..
Ik zou best mee willen, maar zou dan wel graag zelf willen kiezen wat ik wel spring en wat ik niet spring.. Ik ben zelf nl erg onzeker en als ik een hindernis eng vind ga ik erg onzeker rijden en springt mijn pony niet meer...
Ik weet niet of het dan mogelijk is om ook mee te gaan ? Ligt dan ook aan de plaats en waneer...
LizzyLover schreef:Heb wel springlessen gevolgt en daar was ik als het de hoogte inging ook onzeker, dan sprong ze of niet of telaat/tevroeg. Die hindernissen vallen dan gewoon om. Maar met de cross hindernissen wil ik dan gewoon echt kunnen kiezen, dat spring ik wel en dat niet uit veiligheid voor ons beide.
Mijn intructeur liet ons ook nooit hindernissen springen die we niet aankonden maar toch waren ze voor mij soms te 'eng' .
Als ik mee zou gaan, zou ik het ook niet erg vinden als ik maar 1 of 2 hindernissen spring.. Maar ik weet niet of dat lastig is voor de rest/trainer.
Delaja schreef:In mijn omgeving helaas niet, sta op een kleine privéstal waar niemand er een heeft en daarvoor op een westernstal gestaan met hetzelfde verhaal... Maar het moet toch lukken om er een te vinden
Delaja schreef:Als hij zou passen zou het wel handig zijn! Ik ben zelf 1.77 ongeveer...
Maar eerst maar regelen dat we met een groepje kunnen gaan?
MariskaFally schreef:Opzich zijn en ede en renswoude voor mij niet te ver weg, Eigenlijk nog vrij dichtbij(woon in Apeldoorn) maar ik ben al eerder in Renswoude geweest en vind dit werkelijk een topterrein, ik weet alleen niet of mijn paard nog het lef heeft om alles te springen (helaas getraumatiseerd) maar dit is dan even afwachten, het leuke van renswoude is de renbaan er omheen om even na de training te kunnen draven
Citaat:Locatie Renswoude of Ede(afhankelijk wat er te regelen valt met de land eigenaren)
Nini_roosje