Omdat ik op stage zit de komende weken weet ik niet of ik mee kan, maar als de datum mij goed uitkomt ga ik denk wel mee!
Leeeuk! Maar Do, volgens mij is alleen het Hertog Jan gedeelte weg hoor, en het pannenkoeken restaurant niet. maar dat weet ik ook niet zeker
Hey! Ben de laatste tijd niet veel online maar t lijkt me leuk om mee te gaan.. Ik zie/hoor wel waarneer het is..
Ik dacht al, ik ken een jongen die bij de Hakhorst werkt, en die zei vandaag dat ie gewoon gewerkt had. Dus dat is gewoon open
Dominiqueee schreef:Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesZaterdag 29 meiDominiqueZaterdag 5 juniDominique
Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesSabrineZaterdag 29 meiDominiqueSabrineZaterdag 5 juniDominiqueSabrine
Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesSabrineZaterdag 29 meiDominiqueSabrineKirsten(kunnen we meteen mij verjaardag vieren, ben 31 mei jarig).Zaterdag 5 juniDominiqueSabrineKirsten.
__Kirsten__ schreef:Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesSabrineZaterdag 29 meiDominiqueSabrineKirsten(kunnen we meteen mij verjaardag vieren, ben 31 mei jarig).Zaterdag 5 juniDominiqueSabrineKirsten.Xandra
Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesSabrineZaterdag 29 meiDominiqueSabrineKirsten(kunnen we meteen mij verjaardag vieren, ben 31 mei jarig).Zaterdag 5 juniDominiqueSabrineKirsten.XandraJolanda
josewoos schreef:Citaat:Zaterdag 22 meiDominiqueMarloesSabrineZaterdag 29 meiDominiqueSabrineKirsten(kunnen we meteen mij verjaardag vieren, ben 31 mei jarig).Zaterdag 5 juniDominiqueSabrineKirsten.XandraJolandajacqueline