op zich ben ik voor alleen ligt het er wel aan of ik gezakt ben of niet want 17 juni krijgen we de uitslag
Ah als je gezakt ben dan krijg je van ons gewoon heel veeel chocola toegestopt Maar we gaan er gewoon vanuit dat je slaagt hoor Als het goed is kan ik 18 juni ook gewoon.
lenaa_tje schreef:op zich ben ik voor alleen ligt het er wel aan of ik gezakt ben of niet want 17 juni krijgen we de uitslagSame here. Maar ik wil ook best chocola als ik wél slaag
18 hangt er bij mij af hoe laat.. ik kan dan namelijk alleen smorgens en dat is ook niet zo handig met een bbq
Nee, dat wordt 'm niet We kunnen ook best met z'n allen ontbijten hoor, gooien we gewoon wat toast op de bbq
Mn oeder doet dta wel eens met een vriendin, eerst er ontbijten en dan gaan ze de ikea door EN het schijnt inderdaad lekker te zijn
ik heb er wel is gewoon gegeten, dat viel een beetje tegen, behalve de chocomouse maar aan ontbijt kunnen ze niet veel verpesten denk ik
Kiki schreef:lenaa_tje schreef:op zich ben ik voor alleen ligt het er wel aan of ik gezakt ben of niet want 17 juni krijgen we de uitslagSame here. Maar ik wil ook best chocola als ik wél slaag Hier ook!
Ja maak jullie geen zorgen Kzit alleen met het probleem dat ik voor 23:00 weer in Winschoten moet zijn Anders kom ik niet meer in Bellingwolde haha
Owja en het probleem dat ik om 15:00 pas bij stage weg kan Maar goed dat valt wel te roggelen denk ik
Als we iedereen in vanuit Groningen in auto's kunnen krijgen dan kunnen we ook naar Bellingwolde komen hoor, no prob! Dan is iedereen misschien wat vrijer?