Stipjeee! Centraal gelegen zou wel heel fijn zijn, weet niet of ik anders mijn ouders zo ver ga krijgen om me te brengen en mee te gaan 19 Juni kan ik niet, want dan is er hier selectie en de rest zal ik even moeten kijken hoe het zit met de wedstrijden
Heb trouwens geen voorkeur voor een datum, tot nu toe is alles nog vrij. Ik stem voor de locatie van Ullaatje, lekker dichtbij En ben best bereid wat km's te maken, dus een andere plek is geen probleem.
Hou met mij geen rekening hoor, dat hoeft niet!Plannen jullie maar iets wat voor jullie gunstig ligt, als het voor mij dan ook te doen is, sluit ik wel aan
Misschien is Groenraven in Houten ook een idee voor locatie? Mooi centraal en schijnt erg fijn te zijn.
Bettine
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-10 09:19
sanne_ schreef:
Misschien is Groenraven in Houten ook een idee voor locatie? Mooi centraal en schijnt erg fijn te zijn.
Dat is inderdaad ook wel een goed idee En heb je ook gelijk een mooie kaantine erbij, net als bij de Nieuwe Heuvel trouwens.
Santosww
Geplaatst: 29-04-10 09:27
Bettine schreef:
Nee lijkt me geen probleem, denk dat er wel meer zijn die momenteel geen Z paard hebben
Klopt!
sanne_
Geplaatst: 29-04-10 09:29
Oh en wat Wouter al zei, geldt voor mij ook, vooral wat betreft de datum. Als ik kan, doe ik graag mee, maar heb een druk seizoen en jullie hoeven echt geen rekening te houden met mijn agenda!
Ik ga ook even in mijn agenda kijken, leuk! Begin juli heb ik alleen selectie waar ik graag heen wil. Moet even kijken op welke datum dat precies valt.
db1
Geplaatst: 29-04-10 10:59
19/6 kan ik niet ivm selectie en 26/6 kan ik niet want 25/6 komt Frans Duits bij ons in de tent zingen Andere data kan ik wrs wel, weet alleen nog niet met welk paard ivm concoursen. Maar met mij hoef je niet al te veel rekening te houden, zit ook nog met de eigenaar van de paarden, indien het redelijk in de buurt is zal hij niet moelijk doen, maar verder als 1 uur rijden voor clinic zal ie wel niet doen denk ik Maar in dat geval kom ik gewoon zonder paard (als ik kan) kan bijv. Kit en mss nog anderen meenemen, en dan gaan we supporteren!
Ik heb gestemd hoor voor de opties in juli. UIteraard hoop ik zelf mee te rijden, komen doe ik in ieder geval! Juni heb ik al andere dingen staan en ik ben dan net terug van de vierdaagse dus Alf is dan ontspoord.....die moet weer even in het gareel!
Voor mij is het denk ik allemaal te ver rijden,helaas.Heb het al een beetje druk. 10 Juli kan ik iig niet,dan heb ik wedstrijd.Maar de week daarop volgens mij ook....