Eet het soms wel maar alleen als er niks anders is wat ik neit lus .. anders doe mij maar bananenvlaaai
Shanedow schreef:Eet het soms wel maar alleen als er niks anders is wat ik neit lus .. anders doe mij maar bananenvlaaai hetzelfde voor mij zo lekker is slagroomtaart helemaal niet aardbei vlaai
_Bitje_ schreef:TheHorseInn schreef: Ik wil ook mee (als het mag ) Taart is lekkeerrrrwie ben jij eigenlijk Hahah dat is marit ...Ze heeft haar naam een tijdje trg veranderd en volgens mijmoeten we er nog steeds een beetje aan wennen ..
TheHorseInn schreef: Die nieuwe aanwinst van je heb je die ook in het topic voorgesteld ..Wat een gaaf beestje zeg, had hem nog nooit gezien zie nu je profiel even in en zag het ..
Nee,dat is alweer mijn ''oude'' nieuwe aanwinst! Ik heb gisteren een goedgekeurde hengst opgehaald!Foto kan ik nog niet vinden
TheHorseInn schreef:Nee,dat is alweer mijn ''oude'' nieuwe aanwinst! Ik heb gisteren een goedgekeurde hengst opgehaald!Foto kan ik nog niet vinden Hahah toemaar weer ..Nou hoop dat je snel een foto hebt !
Marieke1495 schreef:Hmm, dan ga ik naar divoza & dieuwke, miss naar de epplejack? Jaaa meivakantie kan ik niet .
of we gaan es een keertje naar hypo fryslan daar heb je leuke spulletjes (setjes ) wheheheheeeee nynke en bo hebben gisteren ruzie gehad en nynke heeft bij de kogel een wond en bo bij zijn achterbeen aaccchh gaat wel weer over
_Bitje_ schreef:of we gaan es een keertje naar hypo fryslan daar heb je leuke spulletjes (setjes ) wheheheheeeee nynke en bo hebben gisteren ruzie gehad en nynke heeft bij de kogel een wond en bo bij zijn achterbeen aaccchh gaat wel weer over Ooh wat zielig