Het is een leuk initiatief wat de Clinic betreft. Diederick heeft wel belangstelling alleen hij ziet het niet zitten om Rhodium te rijden voor 1 keer. Les geven vind hij super leuk aan Rhodium combinaties de kosten hiervan zijn per 3 kwartier ?90,00 met max 3 combinaties per les en min 4 lessen en max 6 lessen. Als jullie hiervoor belangstelling hebben laat even een paar datums weten dan kunnen wij kijken of het gaat lukken . Het is voor ons altijd plannen wat een clinic betreft ivm wedstrijden.
Ik hoor van je .
Bovenstaande even uit het andere topic gekopieerd. Dit was dan voor 3 kwartier en dat kwam op 30 euro pp.
hmm vin dhet wel een beetje teveel van het goeie om ook nog eens zoveel voor die show te betalen, ga ik wel een keer bij een subtop wedstrijd kijken om die merrie te zien showen
dat is echt bizar, dat ze 300euro daar voor vraagt!! ze start bij mij regelmatig in de buurt, dus heb haar vaker met Wonja gezien. dat heb ik er echt niet voor over.
3 in een les... heb laatst een clinic gereden een uur lang met zijn tweetjes en ik vond dat heerlijk. anders vond ik het ook zo zonde van mijn geld, want iedereen wilt wel wat aandacht natuurlijk.
lastig hoor, de keuze... 3 kwartier met 2 voor 45E of 1 uur met 3 voor 50E
en MWM.. ik was even in de war. combineerde dierik met de dalhoeve. heeel fout!! hihi
Ben bang van wel, voor diederik hebben we er te weinig?
Zitah
Geplaatst: 23-04-10 09:10
ik hoef geen uur les. Losrijden en narijden en dan nog een uur les vind in te veel. Ik vind het zonde om mijn paard los en na te rijden tijdens de lestijden.
Het geld vind ik geen probleem. Ik heb ook een tijd bij Frenk Jespers gelest en die vraagt €45,- voor een half uur. Maar je hebt er wel wat aan. Ik ga alleen niet €300,- betalen voor een stukje kijken van Lotje.
Ik vind dat ook wel veel hoor. Kan misschien wel mailen of ze het erg vind om half uur of 3 kwartier les te geven per 2 of 3 omdat het er jonge beesten tussen zitten?
Ik vind het wel fijn om 3 kwartier te rijden. Een half uur is denk toch wel wat weinig.
Even tien minuten bij de ene blijven hangen en er zijn nog maar 20 minuten te gaan, als je een half uur doet.... Verdeel dat half uur maar eens goed!
En lotje doet 150 voor een uur per 3. Dat is dan circa 112,50E voor 3 kwartier per 3 (circa 37E p.p). Als ik het zo even snel uit mijn hoofd uitgerekend heb.
Met zijn 3-en in een half uurtje lessen, lijkt mij niet ideaal.
Mail haar maar even MWM. Ben wel benieuwd wat ze wil doen voor ons