hahaha apenheul.Zoo aap had op mijn moeders jas geplast. Apeldoorn is niet heel ver weg voor mij, dus misschien mag ik dan wel alleen reizen met de trein.
gabjj8 schreef:ik ga zoiezo wij gaan met zijn 4tjes, mams wil ons brengen We zijn toch echt met z'n 5-en schat 1. Vera2. Merel3. Melissa4. Gaby5. Enya Moeilijk he, tellen
Mij ook! Haha, zo'n aapje heeft btw een keer toen ik nog een mini-enya was m'n elastiekje uit mn haar getrokken!
gaat merel nu al mee dan??? :SEnya schreef:gabjj8 schreef:ik ga zoiezo wij gaan met zijn 4tjes, mams wil ons brengen We zijn toch echt met z'n 5-en schat 1. Vera2. Merel3. Melissa4. Gaby5. Enya Moeilijk he, tellen
'' Apenheul is dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur, in juli en augustus dagelijks tot 18.00 uur.Volwassenen € 18,00 Kinderen € 14,00 ''
hihi jij voelt meer voor shoppen? OF WE GAAN NAAR DE BEEKSE BERGEN! (zeg ik alleen omdat ik daar zelf nog een keer naar toe wil lekker egoïstisch he haha)
Dat is mooi! Maar wie gaan er allemaal mee? Dan kunnen we even kijken waar we het best af kunnen spreken.Zullen we even een lijstje maken wie er mee wil?1. Vera.
_Sofie schreef:is utrecht geen handige plaats om te meetendat is centraal in het landGoed idee daar woon ik 5 min van af