Ja maar ik denk dat dat dat heel leuk is voor de mensen die geen eigen paard hebben of een verzorgpaard hebben.. Misschien kunnen we met ze allen naar een andere manege gaan ergens en dan daar een buitenrit gaan doen ofzo..
Misschien dan toch iets anders? Denk dat dit een heel gedoe gaat worden omdat sommige een verzorgpaard meenemen en andere weer een manegepaard dan is een 'meetingpoint' een beetje lastig
Hihi, nouja, dit kunnen we ook een keer doen met de mensen die een eigen/verzorgpaard hebben. En dan nu gewoon wat anders verzinnen? Wat Sab zegt, sommige staan echt ver uitelkaar
Ja dat is ook wel zo! Want dat is inderdaad niet heel leuk voor de mensen zonder eigen paard of verzorgpaard. Maar als we nou naar een manege gaan in de omgeving en iedereen regelt een beetje z'n eigen vervoer? Want het is wel leuk om met ze zovelen een rit te gaan maken.
Haha meeeens! Dat kunnen we inderdaad nog een buiten rit gaan maken met die gene die wel een paard hebben maar dat doen we dan wel is! maar boeren golf heb ik ook nog nooit gedaan maar lijkt me wel heel grappig! :p
Ik vind ook dat we wat anders moeten doen dan paardrijden! En als we zouden gaan rijden, dan zouden we ook niet echt makkelijk kunnen praten ofzo! Dus we moeten even wat anders verzinnen.
haha boerengolf wil ik altijd al een keertje doen!
Boerengolf had ik met bruggerkamp gedaan, vond het toen alleen niet erg leuk omdat het regende en het dus een en al blubber was Maar het is verder wel erg leuk ja, lijkt me leuk om dan te doen
Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen maar was bij de zoekmachine aan het zoeken naar 'Soest' en toen zag ik dit. Als jullie gaan golven (echt heel erg leuk) pb mij dan even. Mijn opa regelt dat namelijk allemaal. Voor vragen etc.
Dankje Mies, dat is dan wel een goede Boerengolven is wel grappig, ik kan er helemaal niks van. We hebben het wel eens gedaan op de manege waar mn broertje rijd, echt supergrappig