Verhalen over de Snuffelmarkt Mantinge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:55

Jaaa natuurlijk mag je kleine spruit dan mee! Meteen leren hoe zo'n snuffelmarkt nou is Haha!

Hihi, Axeltje, als het zadel past is hij verkocht maar ik ben wel zwaar onder de prijs gaan zitten dus zal voor een nieuwe dan nog even door moeten sparen Haha! maar een groot begin is er dan in ieder geval wel Of er moet weer een VA tussendoor gaan komen en dat gaat zeker gebeuren want Mambo's beentje is vandaag weer opengebarsten..... Huilen (vraag me af waneer de drama's ophouden, heb er voorlopig voor de eerst komende jaren weer genoeg gehad!)

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:31

Nog 6 weken Axeltje, als ie (of ze, he Marije en Maaike....) op tijd komt. Nou ik denk vooral roze met een ronde toet.... Een poepend en schreeuwend monster, kun je je er al iets bij voorstellen?

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:13

Nu weet ik dus ook wie Axeltje is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:22

Mayo schreef:
Best apart met meer geld weg gaan dan komen *LOL*

Same here: twee jassen verkocht, twee paar sporen, stijgbeugels en nog wat klein spul. Heb zelf alleen maar een sjabrakje van Naz gekocht en een boek van Billy (cadeautje voor m'n zusje), dus de netto 'schade' viel positief uit.

't Was weer goed georganiseerd allemaal! Cody, Maaike en Kitty, jammer dat ik jullie heb gemist, maar 's middags was het ook gezellig! Lachen

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:18

T@nj@"]
Yeehh, foto's, meer foto's!!!
Er zijn door iemand anders ook mooie foto's van Mambo en Freddy gemaakt, wil ik ook hier zien maar ik wil ze ook via de mail hebben, ook die van mij crazy krezip hond, het filmpje ook
[/quote]
en die "iemand anders" ben ik dus Tanja Haha! . Ik had het nu volgende berichtje al geplaatst bij BM, maar ik zal het hier ook even neerzetten.

[quote="eveline_B schreef:
Helaas moeten jullie nog even wachten op de foto's die ik gemaakt heb van de snuffelmarkt. Ik heb naast de snuffelmarkt een heel vol weekeinde gehad (wel heel gezellig) dus geen tijd om de foto's te uploaden. Helaas is deze week ook erg vol door de paardenvierdaagse in Epe, dus ze komen niet eerder dan volgend weekeinde.

Voor de rest heb ik een ontzettend leuk dagje gehad bij Tanja in Mantinge. Het bit, de stijgbeugelriemen en het dekje van Tanja heb ik al in gebruik genomen. Ook de schaar van Dees heeft zijn diensten al bewezen het hooinet ga ik vanavond gebruiken. Zo zien jullie maar weer. Ik heb me goed in kunnen houden zaterdag. Ik heb nog veel meer dingen gezien die ik wel wilde kopen, maar heb gelukkig toch alleen die dingen gekocht die ik ook echt nodig had.

Maarten, de BBQ was een superidee van je! Iedereen bleef lekker hangen en nakletsen.

Tanja, ik hoop dat je de snuffelmarkt deze zomer nog eens wilt organiseren. Als dat zo is zal ik als het even kan zeker van de partij zijn.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:46

Riëtte schreef:
Nog 6 weken Axeltje, als ie (of ze, he Marije en Maaike....) op tijd komt. Nou ik denk vooral roze met een ronde toet.... Een poepend en schreeuwend monster, kun je je er al iets bij voorstellen?

Dan komt ie vast drie week tevroeg, ik kan voorspellen Tong uitsteken
Wel spannend hoor!! Maarem ik kan me er weinig bij voorstellen momenteel Knipoog Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 03:17

Ik heb best redelijk verkocht, maar ik heb ook nog best veel over. Iig ben ik rijker naar huis gegaan dan dat ik gekomen ben, terwijl ik toch een paar hele leuke dingen gekocht heb.... TOPPIE

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:59

Axeltje: als je dan kan voorspellen, wat denk je dat het wordt? (kan ik meteen controleren of je goed bent in voorspellen.....)
'k Heb dus niet zoveel verkocht, maar de volgende keer ben ik zeker weer van de partij, en dan zonder dienst, daar zorg ik wel voor!