Verslagje 2e Bokt snuffelmarkt Mantinge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:14

't Was allemaal weer goed geregeld, erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Dit MOET gewoon een halfjaarlijkse traditie worden: een voor- en najaarsmarkt!

Ik heb nog best het een en ander verkocht, ook al zijn we er maar een uurtje of drie geweest. En ik heb het zelf heel netjes gehouden: een donkerblauw sjabrak gekocht en een boek van Mark Todd over military.

Fototopic van Marco volgt nog (ga ik van uit). Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 10:19

Hihi, het is al een beetje een traditie aan het worden. Ik heb alweer vragen gehad waneer de volgende is Haha!
De volgende zal dus rond Oktober zijn! (ik krijg de neiging om nu al een datum te prikken maar wacht daar toch maar even mee Haha! )
Dus iedereen Boktmeetings in de gaten houden rond Oktober!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:11

Een stalgenoot van me werkt bij Boer en Peerd en vroeg zich af of het ook mogelijk is als hij met wat voordelige spulletjes op de snuffelmarkt kan komen staan volgende keer.
Hij vond het jammer dat er niet meer bekendheid aan gegeven was buiten Bokt om. Hij wist namelijk nog best veel mensen die er wel interesse in zouden hebben rond te snuffelen op een "hippische snuffelmarkt".

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 13:53

Ja, ik heb daar al meer aanvragen over gehad (blijkbaar heeft in Drenthe de tam tam ook goed zijn werk gedaan want ik heb telefoontjes faxen enz. gehad Haha! ) Alleen wil ik dat best doen maar heb dan wel een bepaalde vergunning nodig en ik vraag mij af of mijn schuur daar wel geschikt voor is (groot genoeg)
In de zomer met mooi weer kan het gewoon op het gras gehouden worden en moet het te doen zijn (nu niet, net gezaaid) dus voor volgend jaar is het wel een optie.
Is er iemand die mij kan helpen met vergunningen? (welke heb ik nodig, waar vraag ik die aan en hoe enz.) ik ben een ontzettende leek op dat gebied dus weet echt niet hoe of wat.
Lijkt mij wel wat en er is zeker animo voor, daar ben ik de afgelopen weken wel achter gekomen Haha! ben gek gebeld en gefaxt en ik maar zeggen, nee sorry, kan niet, het is een besloten bijeenkomst Frusty

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 00:00

misschien kun je dat figuur van Boer&peerd daar voor vragen tanja? (is dat btw die blonde jongen? die ken ik! - en de rest daar ook, want dat zijn allemaal Stroomruiters, prima lui)

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:18

T@nj@ schreef:
Botervlieg was er volgens mij rond 6 uur, heeft wel het dekentje voor Alja bij mij achter gelaten dus Alja, als je dit leest, hij ligt bij mij! Maar ik pb je nog wel even.

Party!! Okee, ik was wat vroeg voor de 3e Snuffelmarkt Haha! ,
maar in ruil daarvoor heb ik dan ook een schitterende dwaaltocht door Drente genoten. Kwijl
En die na een halfuurtje bijbeppen ook ri. thuis (180 km) voortgezet. Leuke kleine weggetjes en prachtige dorpen.
Heb er met mezelf dus evengoed een toffe uitstap van gemaakt, met gelukkig voldoende eigen voer en drinken(!) aan boord; wat wel nodig was, want met het vertrek van de overige Bokkers bleek het met de gastvrijheid eerlijk gezegd ook wel gedaan...
Maar goed, ik wijt dit maar aan de warmte en vermoeidheid Gaaaap en reken erop mijn portie de volgende keer dubbel en dwars aangeboden te krijgen. Haha! Kwijl

Van de foto's krijg ik toch nog een beetje een indruk van wat ik gemist heb, hoor.
Komen er nog meer?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:26

Citaat:
misschien kun je dat figuur van Boer&peerd daar voor vragen tanja? (is dat btw die blonde jongen? die ken ik! - en de rest daar ook, want dat zijn allemaal Stroomruiters, prima lui)

Die van Boer en Peerd bedoel ik (Gert-Jan). Blonde jongen. Zijn paard staat naast die van mij op stal. Zijn vriend rijdt erop.
Hij rijdt bij de RJVA.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 23:59

Ik zal eens kijken hoe we dat gaan doen. Ik ben momenteel bezig met vergunning voor een winkel in de schuur Haha! dus kan daar meteen ook info over vragen.
Mochten we zo iets doen kan het natuurlijk niet echt een bokt snuffelmarkt meer zijn he, dat is wel een beetje jammer. maar misschien komt deze er wel gewoon bij want ik wil de snuffelmarkt traditie wel voortzetten hoor, ik kijk er maanden van te voren naar uit!

Ehh, Botervlieg, had je mee willen eten dan? Eten stond op het gas en wij stonden op het punt aan tafel te gaan. Misschien was de gastvrijheid wat groter geweest als ik had geweten dat je na de snuffelmarkt zou komen en niet tijdens........overigens had ik toch niet genoeg eten in huis voor 4 personen dus helaas, dan maar niet gastvrij maar ik laat mijn eten niet verpieteren..............

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 03:14

Botervlieg schreef:
want met het vertrek van de overige Bokkers bleek het met de gastvrijheid eerlijk gezegd ook wel gedaan...
Maar goed, ik wijt dit maar aan de warmte en vermoeidheid Gaaaap en reken erop mijn portie de volgende keer dubbel en dwars aangeboden te krijgen. Haha! Kwijl

Ik vind dit een vrij onbehoorlijke opmerking. Vooraf had jij je mond vol over dat je zou komen, de snuffelmarkt begon al om 10 uur, en zou de hele dag duren. Wie er ook kwam, geen botervlieg. Uiteindelijk kom je aankakken als de markt allang afgelopen is, de gastvrouw hondsmoe is en haar eten op heeft staan, en verwacht je ook nog dat ze je uitgebreid ontvangt?
Ik kan me het levendig voorstellen, als ze je liever zag gaan dan komen.
Dat zou ik ook gehad hebben, op een gegeven moment is het leuk geweest en moet het ook over zijn. Verder had je een tel nr en een routebeschrijving kunnen vragen, dus je had niet zolang hoeven zwerven. Scheve mond

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:02

T@nj@ schreef:
Ehh, Botervlieg, had je mee willen eten dan? Eten stond op het gas en wij stonden op het punt aan tafel te gaan. Misschien was de gastvrijheid wat groter geweest als ik had geweten dat je na de snuffelmarkt zou komen en niet tijdens........overigens had ik toch niet genoeg eten in huis voor 4 personen dus helaas, dan maar niet gastvrij maar ik laat mijn eten niet verpieteren..............

*LOL* Nee, hoor, ik had me toch al niet voor de BBQ opgegeven? Maar was al blij geweest als ik niet had hoeven blijven staan. Had ik geweten dat je eten op stond, dan was ik zelfs die 20 minuten niet blijven beppen. Ach gut

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:07

Billy"]
[quote="Botervlieg schreef:
want met het vertrek van de overige Bokkers bleek het met de gastvrijheid eerlijk gezegd ook wel gedaan...

Ik vind dit een vrij onbehoorlijke opmerking. Vooraf had jij je mond vol over dat je zou komen, de snuffelmarkt begon al om 10 uur, en zou de hele dag duren. Wie er ook kwam, geen botervlieg. Uiteindelijk kom je aankakken als de markt allang afgelopen is, de gastvrouw hondsmoe is en haar eten op heeft staan, en verwacht je ook nog dat ze je uitgebreid ontvangt?
Ik kan me het levendig voorstellen, als ze je liever zag gaan dan komen.
Dat zou ik ook gehad hebben, op een gegeven moment is het leuk geweest en moet het ook over zijn. Verder had je een tel nr en een routebeschrijving kunnen vragen, dus je had niet zolang hoeven zwerven. Scheve mond
[/quote]

Je oordeelt alsof je erbij geweest bent.
Kan mij dit niet herinneren?
Wel Honeybee en als die zo (gepikt) zou reageren, dan zou ik daar begrip voor hebben.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:46

Maar Botervleig, je hebt toch zelf kunnen lezen hoeveel voorbereidngen Tanja heeft getroffen, hoe veel moeite ze heeft gedaan om alles voor elkaar te krijgen (en met groot succes!) kom jij aanzetten met zo'n opmerking (en die opmerking komt onaardig over, ja)....
Ik ben het met Billy eens dat je in deze niet echt recht op klagen hebt als je om 18 uur nog eens komt aanzetten. Eigen schuld, volgende keer gewoon op tijd komen!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:53

Ik ben het hier ook helemaal mee eens...

Maar laten we weer op de vrolijke toer gaan Knipoog
Het was echt heel erg leuk en goed geregeld! Het lijkt me super om er de volgende keer weer bij te zijn. Wel grappig dat er zoveel animo voor is!
Misschien is het dus de volgende keer wel een heel strodorp Knipoog

Nog even over mijn foto's. ik weet niet wat het is, maar de computer wil niets meer van de foto's weten Clown Als ik ze wil bekijken slaat ie al ophol, laat staan dat ik ze wil verkleinen. Frusty
Sorry... Scheve mond

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 02:10

Tja, sorry hoor Botervlieg maar je had mijn telefoonnummer.
Het heeft je er ook niet van weerhouden om mijn nummer aan iemand van de NVVR te geven als zijnde het nummer waar JIJ op te bereiken was wat ik overigens ook een erg vreemde zaak vind, maar goed, laten we er over ophouden, volgende keer beter en dan ben jer er misschien wel bij.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 06:00

Ik ben er niet bij geweest Botervlieg, maar ik ken Tanja een beetje, en ik weet hoe druk ze het heeft gehad met de voorbereidingen en op de dag zelf.
Ze was kapot toen ik eind van de middag weg ging, dus ik kan me voorstellen dat ze geen zin meer had in een laatkomer die zich niet aan afspraken kan houden Lips are sealed
En als je dan zo'n verhaal schrijft, vind ik dat erg lomp overkomen.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 06:51

T@nj@ schreef:
Tja, sorry hoor Botervlieg maar je had mijn telefoonnummer.
Het heeft je er ook niet van weerhouden om mijn nummer aan iemand van de NVVR te geven als zijnde het nummer waar JIJ op te bereiken was

Pertinent NIET.
Maar het was iemand die met trein + fiets kwam en ook wel had kunnen verdwalen. Om mij te bereiken heeft ze m'n eigen nummer.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 06:53

Aangezien mijn naam hier ook genoemd wordt (in de reactie van Botervlieg) voel ik me eigenlijk toch wel een beetje geroepen hierop te reageren en durf met mijn volste recht te zeggen dat ik me geheel bij de meningen van T@nj@, Billy en Rieja aansluit en de reactie op de gastvrijheid niet echt gepast vind en al helemaal niet op deze manier, aangezien een ieder de gehele dag heeft mogen genieten van de gastvrijheid van T@nj@ en haar wederhelft. Daar komt overigens bij dat er behalve het eten wat op stond, ook nog iets anders terzake was op dat moment (details daargelaten).

Enne Axeltje... gewoon blijven proberen!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:01

Billy schreef:
Ik ben er niet bij geweest Botervlieg, maar ik ken Tanja een beetje, en ik weet hoe druk ze het heeft gehad met de voorbereidingen en op de dag zelf.
Ze was kapot toen ik eind van de middag weg ging, dus ik kan me voorstellen dat ze geen zin meer had in een laatkomer die zich niet aan afspraken kan houden Lips are sealed
En als je dan zo'n verhaal schrijft, vind ik dat erg lomp overkomen.

Party!! He ja, ga nog ff lekker door met stenen werpen (tot oktober ofzo?).

Verward Verhaal? 1 niet toppietoppie opmerking en dat zou niet kunnen? Get real, zeg. En 'iedereen' heeft daar nu z'n zegje wel over gedaan.
Tis zoals Tanja zelf +/- zegt: "mest erover en volgende x beter"!