wie gaat er ook naar de paardenmarkt in Heenvliet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:45

ik was er ook maar ik vond het erg tegenvallen......
40 van de 50 paarden waren shetland(veulens) en de rest was mager, kale plekken, wondjes.....op een paar paarden na.
was natuurlijk ook wel te verwachten, maarja.....
Ik heb verder niks gekocht (paardenkraampjes waren bizar duur....) .....alleen een leuke string Lachen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:27

Wij hebben er wel wat gekocht, een fjord die stond aan het eerste hek als je vanuit de stand van zadelmaker heesch de markt op liep. Hij stond met zijn neus richting monsterbaan zeg maar. Naast hem stonden nog 2 andere (jongere en minder goedverzorgde) fjordjes en een heel leuke 3-jarige haflinger. Maar als je pas na half 8 gekomen bent, heb je hem niet gezien, want toen waren wij hem al naar de manege aan het brengen. We hebben hem opgezadeld en naar tinte gereden
(iemand die mee was had zadel + hoofdstel in de auto). Ik over de braderie langs alle mensen en wapperende handdoeken enzo en langs de kermis met schreeuwende muziek, het interesseerde hem helemaal niets. Hij is heel lief, alleen in de bak nogal voorwaarts in draf, maar ik denk dat dat nog een kwestie van wennen zal zijn, want buiten is hij rustiger en dus echt supermak.