Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binckydenice schreef:Jeetje, ik vindt het nogal wat, vooral het gevoel dat bij mij opspeelt van ow nee, niet die mooie tinker... Niet doen, ik neem hem wel...
Ik weet niet of ik het aan zou kunnen...
Binckydenice schreef:Jeetje, ik vindt het nogal wat, vooral het gevoel dat bij mij opspeelt van ow nee, niet die mooie tinker... Niet doen, ik neem hem wel...
Ik weet niet of ik het aan zou kunnen...
_rosita_ schreef:Wat vind je er zo vreselijk aan dan (buiten de slager, waarvan ik begrijp dat als je 'm nooit ontmoet hebt, zijn humor ook niet snapt)?
Snel en schoon had je verwacht geef je aan... ging het niet snel en was het niet schoon dan?
Die trieste blik in die pony zijn ogen zal ongetwijfeld komen omdat hij pijn heeft en het idd nodig was zijn leven te eindigen..
Bravura schreef:Vreselijk....van die foto's ben ik dus spontaan misselijk geworden.... Die zwarte pony met die trieste blik in de ogen, alsof hij weet wat hem te wachten staat....En die slager met die vette *** en smerige lach. Wat een viezerik.
Heb de filmpjes en de rest maar niet meer gekeken. Heb er weleens over nagedacht dat alles snel en schoon zou gaan maar na dit te hebben gezien voor mij dus écht nóóit een paard naar de slager!
ikdoemaarwat schreef:maar dat je hier dan *** vette en dat soort dingen zegt vind ik nou enigzins wat respectloos....
Bravura schreef:_rosita_ schreef:Wat vind je er zo vreselijk aan dan (buiten de slager, waarvan ik begrijp dat als je 'm nooit ontmoet hebt, zijn humor ook niet snapt)?
Snel en schoon had je verwacht geef je aan... ging het niet snel en was het niet schoon dan?
Die trieste blik in die pony zijn ogen zal ongetwijfeld komen omdat hij pijn heeft en het idd nodig was zijn leven te eindigen..
Op het moment dat ik al misselijk wordt van foto's (en ik ben heel wat gewend, ook in mijn werk) zegt dat voor mij genoeg. Ieder vak zijn humor, maar zoals die man er bij staat vind ik geen humor meer. Schoon....tja, voor mij hoeft die blik met bloed uit de neus en de rest van dat bloedbad niet. Zeker niet als ik dat beeld bij mijn eigen dieren zou bedenken.
Bravura schreef:Nee, want ik heb ook geen respect voor iemand die zo na de slacht op de foto gaat.