Ik kan trouwens niet op donderdag! Dus zaterdag & donderdag worden het niet
Mij leek het juist wel leuk om te gaan winkelen !
bente_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 18:45
Maar je bent natuurlijk niet verplicht om iets te kopen hoor. ik ben ook niet van plan al mijn geld aan spullen te verbruiken hoor!
en na die tijd kunnen we nog wel ergens gaan eten, en zou heel leuk zijn als we bij iemand thuis dat konden, maar volgens mij woont er haast niemand in de buurt van Divoza oid!
Ik ga liever naar een paardenwinkel , want dat hadden we al vanaf het begin afgesproken.. en als we naar de film en iets gaan eten dan vind ik zo'n onzin om zo ver weg ergens heen tegaan terwijl ik hier ook naar de bios kan gaan en wat kan gaan eten, snapje ? maar ik weet niet wat de rest liever wil..
Ik weet alleen wel; Als we naar een paardenwinkel gaan ga ik niet mee, want je kunt ook in de buurt naar een paardenwinkel, en op internet is alles veel goedkoper
ik wil ook graag naar de paardenwinkel hahaha Tentenkamp is zeker geen optie? aanbiedingen zijn wel zooooo gaaaaf! maar denk dat dat niet haalbaar is. Ik kan opzich wel elke dag denk ik.
ja idd misschien kunnen jullie samen vervoer regelen, en dan kan ik misschien met dewi iets regelen want wij wonen ook dicht bij elkaar zou wel heeeeeel gaaf zijn!
Het maakt mij allemaal niet zo heel veel uit! Ik vind het allemaal leuk, maar ga denk ik wel liever naar een paardenwinkel. Nick, jij mag ook mee hoor!
Als jou moeder nou even mee gaat nick ik weet wel dat mijn ouders niet zo gek zijn om naar tentenkamp te rijden, maaaar het lijkt me echt supergaaf, want het is zoooo goedkoop
maar is dat een beetje dichtbij het treinstation of is het daarook heel ver vandaan, weet iemand dat
Ivet_Bliksem
Geplaatst: 20-03-10 11:26
Moii_missy_ schreef:
ja idd misschien kunnen jullie samen vervoer regelen, en dan kan ik misschien met dewi iets regelen want wij wonen ook dicht bij elkaar zou wel heeeeeel gaaf zijn!
En dan regelen Nick Sterre (als die mee wil/mag) en ik ook iets
Maaike__
Geplaatst: 20-03-10 11:27
ahaha tuurlijk ga jij mee, het is toch de meeting voor instructie weeek 7.
het is opzich niet heeeel verweg, maar je moet een stukje met de tram. Volgens mij is het het beste als we regelen dat onze ouders rijden, Als ik nou regel dat ik met dewi erheen kom ( mijn moeder wil wel rijden) en jij Yvet iets regelt met Nick.
Volgens mij woont de rest wel dicht bij elkaar toch om ook iets te regelen?
Ivet_Bliksem
Geplaatst: 20-03-10 11:31
We moeten gewoon samen rijden enzo .. ik ga het even overleggen
welke datum is tentenkamp dan, want ik heb ook een pool in huis de week voor de meivakantie ? maar volgensmij kunnen heel veel niet op zaterdag (met wedstrijden enzo)
Ik heb verlopig nog geen wedstrijden! Maar klopt het dat alleen op die ene bladzijde actie's staan? Want ik vind het nogal weinig.. Maar kunnen we niet beter naar een gewone paardenwinkel gaan? Het is er meestal ook zo super druk! Ik ben er ook wel vaker geweest en meestal valt het wel tegen, vind ik.