Wanja schreef:31 maart moet ik werken, 1 april zou ik wel kunnen (is geen grap )1 april kón ik ook.. was ik vrij.. nu is dat verplaatst naar 6 april.. geweldig
Ik kan alleen op Woensdag of in het weekend [Zaterdag]Of ik moet eerst gewoon van 8 tot 12 werken, en daarna flink haasten..
Maarre, over welk weekend hebben we het? Want 27 maart zit ik in Hoenderloo voor de hengstenkeuring van de Fjorden en het weekend daarop heb ik nachtdienst, gaat 'm niet worden dus
ik denk dat we eerst moeten bespreken wat we gaan doen? voordat mensen het er niet mee eens zijn die 2 weekenden kan ik ook niet.
We moeten gewoon ergens in April/Mei of wat later kiezen..En dan een weekend [Zaterdag].En we moeten dan eens kijken wat we dan gaan doen in Utrecht
Siggislief schreef:Ik stap eerlijk gezegd NOOIT..Kga liever shoppen hup lienke ik maak jou wel eem dronken oke?
michellee73 schreef:Siggislief schreef:Ik stap eerlijk gezegd NOOIT..Kga liever shoppen hup lienke ik maak jou wel eem dronken oke? Mij krijg je niet zo snel dronken...