meivakantie is bij mij officieel de eerste week van mij, maar in de 2de week van mei is het op do/vr hemelvaart. Volgens mij zijn de OVs dan alleen niet geldig
Laten we gewoon even een knoop doorhakken! Wat gaan we doen? Wanneer wisten we al een beetje he? Liefste doordeweeks wanneer er vakantie is toch? 30 april tm 9 mei is in heel nederland de meivakantie dus ik stel voor dat we het dan doen?
Het is jammer dat je niet meer in WW woont Anders konden we weer met het fietsje naar de Efteling. Je kunt nu ook goedkope kaartjes krijgen via de AH. Ik kijk ook wel ff wat we kunnen doen
Outdoor is vaak wel veel duurder dus ik vind indoor zoiezo wel een beter idee Moet wel een beetje een leuke baan zijn, die baan in Zuidlaren was zo saai dat ik spontaan in een berg autobanden ben gereden
Karten duurt alleen niet zo lang, in totaal ben je in een uur klaar (en daarvan kart je maar 15 minuten). Dus dan moeten we nog wel iets erbij verzinnen als we dat willen doen.
*gaat kijken naar kartbaan den haag*
Manou
Geplaatst: 08-04-10 11:36
Ik lees hier ook even mee wat de plannen zijn, maar ik heb geen meivakantie, een weekend-OV en een stel konijnen die me momenteel even vrij veel kosten bezorgen, dus ik wacht wel af wat er uit rolt.