Ik moet helaas wel om 1uur terug zijn op stal. Dus wil dan echt graag om half 11 rijden. Maar waar spreken we nu af? En wat bij slecht weer? (dan heb ik het niet over een beetje miezer natuurlijk )
Helaas staat mijn paardenbeest sinds gister met een dikke kogel, maar verwacht dat dat volgende week wel weer over is. Dus Gilbey helaas dit weekend geen rondje voor ons samen.
Tinkermuts
Geplaatst: 28-02-10 08:01
mij maakt afsreekplek niet zoveel uit, we moeten toch met de trailers ergens heen komen, zeg het dus maar, jullie zijn bekend daar?
fannetje
Geplaatst: 28-02-10 09:48
Ik zou persoonlijk zeggen bij de driesprong. Daar kun je alle trailers ook wel kwijt denk ik. Mooi uitrijgebied, kun je een leuk rondje maken, eerst over de hei en dan nog een stuk naar achter langs de bosrand? maar wat vinden de anderen?
Tinkermuts
Geplaatst: 28-02-10 10:20
als iemand van jullie daar een straatnaam van heeft voor tomtommie
fannetje, ik heb gister trouwens het rondje gedaan van de dagtocht Renkum (veluwe trail). Bodem was soms erg smoesie, maar het was wel erg lekker. 27 km gereden met 11,5 km/h en Gilbey haar hartslag was met 10 min na thuiskomst weer terug tot normaal. Ging niet verkeerd vond ik.
fannetje
Geplaatst: 28-02-10 14:04
Gilbey, ik helaas heel saai zowel gister als vandaag een halfuurtje in de binnenbak gestapt. Moet wat toch, met een dik been. Was trouwens een verwonding van het spelen in de paddock, want hij heeft 3 wondjes achterop zijn bal/kootholte. Dus maar even rustig aan. Ik hou goede moed voor volgende week!
Ik zit een beetje met een probleem. Tivara heeft besloten niet het erf af te willen. Aan de hand gaat het prima, maar zodra ik erop zit stopt ze ermee. Dus ik hoop dat dat zondag goed gaat...
fannetje
Geplaatst: 01-03-10 21:28
De driesprong zit aan de andere kant van Ede, op de weg richting Harskamp/Apeldoorn. De eerste rotonde rechtdoor. Bij de 2e rotonde rechts. Daar is de parkeerplaats dan. (bij militaire kazerne). (als je bij die rotonde naar links zou gaan, ga je richting Wekerom) Moet je dus wel met de trailer (wat misschien een minder groot probleem is dan te paard?)
ik moet zowiezo even afwachten of ik meekan. Paard heeft dik been +mok, wordt behandeld, maar of het op tijd over is. En het moet niet harder gaan vriezen en zeker niet sneeuwen. we houden er gewoon nog even contact over.
Tivara loopt niet helemaal lekker. Ze is nog niet zo lang van haar ijzers af, en deze harde grond werkt nou niet echt in haar voordeel. Mijn vader zit in Drenthe en daar sneeuwt het al erg hard, dus misschien moeten we het maar uitstellen?
fannetje
Geplaatst: 05-03-10 23:24
Bij die van mij is het been inmiddels wel dun, maar er zit nog een vieze kloof in de kootholte. Morgen weet ik het zeker, maar zoals het er vanochtend uit zag ga ik niet mee. En idd nu regen/sneeuw en het weekend vorst, weet niet of dat goed uitpakt.
Voor mi maakt het niet uit behalve dat ik na dit weekend erg weinig tijd heb en het daardoor moeilijk te plannen word.
ik bel anders nog wel met Tinkiewinkie en kijk wat zij en tinkermuts willen (maar dat word wel morgen)
Tinkermuts
Geplaatst: 06-03-10 08:45
wij zijn er zondag hoor, er komt nog een paardje mee, dus we komen met 3 paardjes.
het word mooi weer is er voorspeld, koud,k maar daar kun je je op kleden.
hoe lang word de rit ong en veel stap of ook veel draf en galop?
Gilbey
Geplaatst: 06-03-10 08:56
Prima, tegen de kou heb ik inmiddels ook voldoende kleding (en aardig goed getest de laatste tijd )
ik zal proberen om ook wat kaarten te kopieeren van het gebied, dat is makkelijker voor de TREC uitleg. Hoe lang we rijden en hoe hard we gaan kunnen we zelf bepalen. Ik denk dat we daarvoor ook even de ondergrond moeten bekijken. Het valt nu aardig mee met de sneeuw en in het bos was aardig droog dus zal niet erg snel vast bevriezen.
Hoe laat was er eigenlijk afgesproken (ben het even kwijt )
Laatst bijgewerkt door Gilbey op 06-03-10 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik geloof half 11. Ik weet niet of het voor Tivara helemaal eerlijk/haalbaar is om mee te rijden. Ik heb lang niet kunnen rijden, en met dit weer loopt ze niet helemaal lekker.
Tinkermuts
Geplaatst: 06-03-10 09:26
half elf
wil een niet al te gekke rit het liefst, Qannick is al aardig op weg in dr dracht
Gilbey
Geplaatst: 06-03-10 09:29
zo'n voorgevoel had ik al (dat het daarom gevraagd werd)
Ik moet me afmelden, want die kloof in zijn kootholte is nog niet dicht en tot die tijd mocht het niet nat worden van de d'arts. Dus helaas wij gaan niet mee, ik ga wel een rondje aan de hand over het asfalt morgen, dan doen we toch nog iets.
Hoop volgend weekend weer gewoon te kunnen trainen, want over 6 weken is kootwijk al. En wil voor die tijd nog wel wat km's maken.
Veel plezier morgen.
Tinkermuts
Geplaatst: 07-03-10 07:56
als ik het goed begrijp is het nu alleen nog ingrid en wij?