Nee Daymar is nog maar 1.35 en nog echt zo'n jonkie! Volgend jaar waarschijnlijk.. Heb er geen haast mee En dan zit ik aan Drafur of Hermansen voor dr te denken
Dit jaar worden Tsjallien, en als de haflingerhengst bij ons op stal volgende week wordt goedgekeurd, en Marloes gedekt
weet even niet zo uit mijn hoofd of ik dan kan, denk van wel, heb alleen geen vervoer tenzij het toegestaan is om aanhang mee te nemen (hij is ook een bokker )
@ Fjordjes: van mij mag je hoor! Mijn vriend gaat waarschijnlijk ook mee, en denk mn broertje ook nog wel. Natas dr oom gaat misschien mee.. Dus waarom niet
Ik moet werken, maar ik krijg net een goed idee, ik moet een dienst overnemen van een collega, dan ga ik gewoon vragen of hij deze zaterdag voor mij kan werken..... word dus nog vervolgd ...
@ Jolanda: Het maakt voor mij niks uit of je iemand mee neemt of niet, zoals al gezegd neem ik mn broertje en vriend mee, natas neemt dr oom mee dus ga je gang
Oke, ik zal het van het weekend vragen als ik Irene zie. En inderdaad zij is ook een bokker, maar is al lang niet meer op bokt geweest hoor haha. Maar mocht je nieuwsgierig zijn: ilieben heet ze op bokt