Mij ook, maar werk en paardjes gaan voor...Ga wel ff regelen met manager, als ik zondag dan werk vanaf 4 doe ik de paarden daarvoor en ben ik zaterdag vrij
Een uur..ik mag sowieso niet in de trein..en ik denk niet dat mijn ouders een uur wil gaan rijden..Mijn vader vond zwolle al een beetje overdreven..Maar helaas.. als dit een uur duurt..Word hij voor mij niks
Dames dames! Kom gezellig bij angelique om de verjaardag van Sanne, Tessa en Angeliuque te vieren! U bent van harte welkom!
Ik wil wel komen!!Ik weet alleen niet of ik mag en kan! Ik zie nog even!Ik wil wel!!!!!Omdat jullie cool zijn!
unika schreef:QUOTE DIT !!!!!!!!!!!!!!Verjaardag vieren van : Sanne - Tessa - Lotte - Minjon ?? wie komen er:AngeliqueSanneTessawie komen er niet:-LeinearthurWie komen er misschien:LauraRixt
Rixtie schreef:unika schreef:QUOTE DIT !!!!!!!!!!!!!!Verjaardag vieren van : Sanne - Tessa - Lotte - Minjon ?? wie komen er:AngeliqueSanneTessawie komen er niet:-Leinearthur-StephanieWie komen er misschien:LauraRixt
unika schreef:wie komen er:wie komen er niet:-LeinearthurWie komen er misschien: (heeeeel erg miss) Priscilla
Steff_Juweel schreef:unika schreef:QUOTE DIT !!!!!!!!!!!!!!Verjaardag vieren van : Sanne - Tessa - Lotte - Minjon ?? wie komen er:AngeliqueSanneTessawie komen er niet:-Leinearthur-StephanieWie komen er misschien:LauraRixtPriscilla (heeel erg misschien!!!)
unika schreef:QUOTE DIT !!!!!!!!!!!!!!Verjaardag vieren van : Sanne - Tessa - Lotte - Minjon ?? wie komen er:AngeliqueSanneTessawie komen er niet:-Leinearthur-StephanieWie komen er misschien:LauraRixtPriscilla
QUOTE DIT !!!!!!!!!!!!!!Verjaardag vieren van : Sanne - Tessa - Lotte - Minjon ?? wie komen er:-Angelique-Sanne-Tessawie komen er niet:-Leinearthur-Stephanie-Jolien (missblondie)Wie komen er misschien:-Laura-Rixt-Priscilla