Kom naar Almere? Dan kan ik komen Sowieso dan, een andere stad waarschijnlijk niet
Waarom niet?? Je kunt toch met trein?
Ouders Mn ouders vinden het niet fijn als ik "mensen ontmoet die ze niet kennen". En sowieso mag ik niet alleen naar een stad toe.. Dus alleen als iemand vrijwillig aanbied om via Almere te reizen, mijn ouders gerust te stellen en dan verder met mij reist naar de volgende plek. Maar aangezien Almere wel centraal is, en makkelijk te bereiken.. Het is maar een idee hoor!
Amsterdam: Weet niet of dat wel handig is.. Heel onoverzichtelijk, veel lopen en (voor mij dan) voor sommige mensen geen optie door zeikerige ouders. Rotterdam: Leuk, maar vrij ver, voor de meeste mensen is dat ruim 2 uur reizen. Utrecht: Zijn jullie al geweest Almere: Is best een leuke stad, maar niet heel speciaal. We hebben winkels, maar daar stopt het ook. Je kan bij de Hema of V&D zitten, en er zijn wat leuke kleinere winkeltjes, maar daar stopt het ook. Nijmegen: Zelfde verhaal. Voor sommige mensen een klein stukje reizen, voor anderen een hele lange tijd (waaronder voor mij). Groningen: Zelfde als Rotterdam & Nijnmegen. Leeuwarden: Nog lastiger te bereiken Haarlem: Leuke stad, is evt ook nog een optie! Maar dat is meer leuk met al die kleine winkeltjes, niet voor echt "shoppen" zeg maar.
Gaan we trouwens weer shoppen of echt iets 'doen'. Mij maakt het allemaal niet zo gekveel uit waar het is. Ik zorg gewoon dat ik gezellig bij lisa in de trein zit dan komt het wel goed.
Anoniem
Geplaatst: 19-01-10 18:57
_Micha_ schreef:
Gaan we trouwens weer shoppen of echt iets 'doen'. Mij maakt het allemaal niet zo gekveel uit waar het is. Ik zorg gewoon dat ik gezellig bij lisa in de trein zit dan komt het wel goed.