Ik wil wel met je mee over die beurs hoor Maartje! Lijkt me leuk! Ik zou inderdaad ook graag in een weekend gaan.. Dat is met mijn werk hier thuis wat makkelijker dan door de week..
Oo ik heb er nu al zin in, klinkt stom maar is toch voor mij ook weer ff een daggie uit zonder kids ( tenminste dat neem ik aan dat die bij Tako blijven ) En natuurlijk een kans om alle meiden weer te zien en heerlijk een dagje met zijn allen door te brengen met veel lol!
Maya Je moet gewoon mee! Nee grapje meid, maar het zou wel ontzettend leuk zijn!!
Nou 90% hier ook rond Dus maar ff carpoolen bespreken in dat geval? Tis voor mij 3 uurtje en 15 minuten rijden, wat klinkt dat weer heerlijk dichtbij!
Anoniem
Geplaatst: 06-01-10 12:35
Is die jonge gezinnen beurs dan tegelijk? Lijkt me idd wel leuk
Ik beloof nog niks, qua financiën / tijd komt het wel redelijk uit denk ik. Oohja, sowieso in het weekend voor mij. Doordeweeks kan ik geen vrij nemen. Baas is die week op vakantie
Mocht er iemand vanuit het zuiden willen carpoolen? Ik houd me aanbevolen...
maartje_h
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 12:36
De jonge gezinnen beurs is vaak een paar dagen tegelijk met de HHB Vaak zijn dat de laatste dagen van de HHB..
De entreekaart geeft direct toegang tot de Huishoudbeurs en op dezelfde dag ook tot de Negenmaandenbeurs (17 t/m 21 februari).
Sita_
Geplaatst: 06-01-10 12:38
Daar wil ik wel heen, heb zelf dan wel geen kinderen.. Maar vaak krijg je wel leuke dingetjes.. De buurvrouw heeft ook een baby dus dan kan ik het daar wel kwijt. En ik vind het gewoon wel leuk!
hm ik hou dit ff in mn achterhoofd, lijkt me erg gezellig, maar dan indd 1 van de dagen van dat laatste weekend weekend daarvoor ben ik met vriendlief weekendje weg en uh ik kan niet zo lang slenteren en dan word het een rolstoel of krukken en daar heb k niet zo veel zin in es ffies zien. jullie horen nog van mij