Ik heb ze via internet besteld, daar stond iets van 'tribune' op. Maar dan ben je toch niet verplicht op de tribune te zitten? Al doe ik dat wel het liefst...
Idd maar ik denk dat ze verwachten dat het erg druk wordt dus vandaar de voorverkoop... Volgens mij kon het trouwens altijd al wel, via inet kaartjes kopen...
Ik weet trouwens echt nog niet hoe laat ik daar ben... Ik heb geloof ik het nummer van Sharon sowieso, dus zal ik die dan bellen/smsen als ik die kant op komt ofzo?
Nee wss met de trein (heb ik eindelijk mijn rijbewijs ) Paps en mams hebben allebei de auto nodig zaterdag Ik ga eerst om half 1 naar Deventer. Ik weet nog niet tot hoe laat dat duurt, als dat niet al te lang duurt ga ik even terug naar huis om wel de auto op te halen want dan is paps alweer terug maar anders trein ik verder naar zwolle en dan moeten ze mij maar weer komen halen
Yvonne ik kom ook met de trein. Als je wel de trein pakt dan moet je maar even laten weten hoe laat je op het station bent! Kunnen we ongeveer tegelijk aankomen!
Sharon_91
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 17:17
Mijn laatste trein gaat om 10 voor 12, dus ik hoop dat ik dan Toti nog wel kan zien.
edit, zie dat Edward als een na laatste 'onderwerp' rijd, dus dan lukt dat wel!
Laatst bijgewerkt door Sharon_91 op 06-01-10 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ashley__
Geplaatst: 06-01-10 17:18
Wij hebben kaarten van te voren gekocht met het risico dat het misschien uitverkocht is. Maar ik gok dat er nog wel kaarten zijn zaterdag....
Er zijn heus wel kaarten zaterdag... Ik heb zelf een relatiekaart, die kun je op een dagdeel de hele week gebruiken, dus daar staat dan toch ook niet alleen zaterdag op... Je mag in zwolle overal lopen en zitten (behalve VIP )
Zijn er trouwens nog meer mensen die hun camera meenemen? Ik neem hem wel mee denk ik, moet natuurlijk wel even foto's maken van Totilas (al moet ik hem dan ook meenemen naar Deventer, even kijken of dat handig is )