Brabantse boktmeeting naar de bokkerijder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:18

o ja dan kan 9 juni ook wel! moet alleen ff zeker weten of ik dan geen wedstrijd heb!geloof het niet!

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 21:04

Wie kan er 9 juni allemaal? Ik denk dat die dag het beste is ivm de bouwen(dazen). denk dat twee weken later, het dan niet te rijden is als dit weer wat we nu hebben volhoudt.

Wie kan er dus allemaal op 9 Juni?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:10

Dat is dus pinksteren, nee helaas, dan zit EINDELIJK mijn vriend uit zeeland een weekend hier...Boos!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:11

ik kan niet Verdrietig
ik heb geen vervoer

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:36

Als ik vervoer geregeld krijg kan je mss wel met ons meerijden als je paard braaf/ lief tegen anderen, is op de trailer.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 23:22

he dat zou goed zijn als dat kan!
ik ga maandag 9 juni sowieso mee! net als merel en mieke

ga ff duimen dat jullie vervoer kunnen regelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:12

Ik kan misschien wel mee, maar moet ook nog hw maken, en moet zaterdag werken, zondag wedstrijd en harmonie. Zal nog eens kijken. Waar spreken jullie evt. af>?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:11

Kan het niet net wat later?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:15

Destinietje schreef:
Als ik vervoer geregeld krijg kan je mss wel met ons meerijden als je paard braaf/ lief tegen anderen, is op de trailer.

als je starlight bedoelt kan dat zeker, dat is echt een superpaard op de trailer Haha!
doet zowieso altijd heel lief tegen andere paarden

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:09

Is het nu dan zeker 9 juni? Dat is een maandag...? Ik denk niet dat ik dan kan! en 8 juni ook niet, da heb ik wedstrijd...
Wel jammer...

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:50

ik kan denk ik wel, maar ik heb dus geen vervoer

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:53

Ik woon best dicht bij de bokkerijder, ongeveer 1 uurtje fietsen en ik ga er ook vaak naartoe. Het enige is alleen dat ik geen pony heb. Ik wil graag ontmoeten hoor!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:35

frostwood schreef:

dan stikt het van de horzels/bouwen/dazen hoe ze ook mogen heten! we hebben er afgelopen zondag al een aantal gezien(en doodgeslagen)en er zitten er hier in de bossen echt superveel! wat wel opviel was dat ze bij de bokkerijder zelf helemaal niet zaten, echt alleen het bos bij hoogeloon/vessem

heb vandaag alweer wat van die beesten van mn paarden afgeslagen toen ze in de wei stonden

het weekend 14/15 kunnen merel en ik niet, en daarna zit je alweer bij 21/22 juni, dan zitten er waarschijnlijk echt al te veel van die beesten!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:35

Destinietje schreef:
Is het nu dan zeker 9 juni? Dat is een maandag...? Ik denk niet dat ik dan kan! en 8 juni ook niet, da heb ik wedstrijd...
Wel jammer...

dan is het pinksteren, en is iedereen vrij!dus als je een trailer kan regelen, kan jullie pap toch wel rijden?hij hoeft dan iig niet te werken!

of moeten jullie weg met pinksteren?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:39

Renske20"]
[quote="frostwood schreef:

dan stikt het van de horzels/bouwen/dazen hoe ze ook mogen heten! we hebben er afgelopen zondag al een aantal gezien(en doodgeslagen)en er zitten er hier in de bossen echt superveel! wat wel opviel was dat ze bij de bokkerijder zelf helemaal niet zaten, echt alleen het bos bij hoogeloon/vessem

heb vandaag alweer wat van die beesten van mn paarden afgeslagen toen ze in de wei stonden

het weekend 14/15 kunnen merel en ik niet, en daarna zit je alweer bij 21/22 juni, dan zitten er waarschijnlijk echt al te veel van die beesten!
[/quote]
Sorry maar mijn verzorgpaard staat dus op de rand van vessem/middelbeers....en rondom de bokkenrijden in de bossen heb ik amper last van bouwen Haha!

Maar oke....ik kan dus niet op die dag Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:57

frostwood"]
[quote="Renske20"][quote="frostwood schreef:

[/quote]
Sorry maar mijn verzorgpaard staat dus op de rand van vessem/middelbeers....en rondom de bokkenrijden in de bossen heb ik amper last van bouwen Haha!

Maar oke....ik kan dus niet op die dag Knipoog
[/quote]

ja net wat ik zei, t viel mij op dat ze bij de bokkenrijder niet zaten!maar in de bossen tussen hoogeloon&vessem al wel!
hier bij ons in de wei(einde van hoogeloon aan de kant van vessem woon ik)zitten ze ook alweer

maar om bij de bokkenrijder te komen moeten wij echt een aardig eindje door de bossen van h'loon&vessem, en dat is over een paar weken echt niet meer te doen, helaas Boos!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:01

Ik zal het eens vragen, maar ikdenk dat ons pap het wat veel vind om dan weer een trailer te moeten lenen, en weer rijden (dag ervoor wedstrijd) Maar als die wedstrijd neit doorgaat kan ik denk ik wel, maar moet wel ff weten hoelaat... Moet nl ook werken...

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:11

Oke helaas dan houd het op Boos!
Dan moeten we dit nog maar eens herhalen in de herfst Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:17

hmm jammer, als je nog zin heb in een meeting mag je wel op de mijne komen rijden (dressuur dan he *evil grin*)
Hopelijk heb ik in de herfst wel vervoer! Haha!

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 17:34

9 juni wordt idd de datum, hopelijk dat de dazen dan nog in de minderheid zijn. Wou zo vroeg mogelijk vertrekken ivm de dazen. v.a. hoe laat kunnen jullie? Ik wou voorstellen om de trailers bij manege hapert te parkeren, daar staan ze veilig en dan te paard naar Renske te rijden aangezien zij bij de bossen woont en dan ons vervolg naar de Bokkerijder!

Fleury: het zou leuk zijn als je kon komen ontmoeten! we blijven iig min. 1 uur bij de bokkerijder.

Voor de mensen die 9 juni niet kunnen: we herhalen het zeker als de dazen weg zijn!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 17:50

hoelaat gaan we maandag?

ik heb vandaag namelijk om 14.00 de paarden uit de wei moeten halen omdat ze gek werden van alle bouwen!

nou weet ik wel dat het bij onze wei en de bossen bij ons huis het ergste is, maar toch....t eerste&laatste stuk moeten we door de bossen van hoogeloon&vessem, waar ze dus al massaal zitten!

ons pap is gister al gestoken toen ie met de honden in de bossen liep

rotbeesten Lips are sealed

maar wil als het kan dan niet al te laat terugzijn!want tegen 14.00 werd desire helemaal gek in de wei, destiny liep te rennen en Quentin stond de hele tijd te schoppen tegen zn buik!

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 13:50

Was het gezellig???

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 13:50

ja zijn jullie nog geweest?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:30

nee er zitten veeel te veel horzels/dazen!:(
zelfs bij ons in de achtertuin worden we lastig gevallen!
onze paardjes staan al 3 dagen overdag op stal, en alleen 's ochtends&'s avonds buiten!
je wordt hier echt knettergek!!

nu gaan we vanavond ff een buitenritje maken!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:32

hebben jullie er daar al zo veel last van? Ik eigelijk nog bijna niet, ik heb er wel een paar doodgemept, maar zo erg is het nog niet.
Misschien ligt het eraan dat ik d'r knoflook geef, maar dat kan ik me eigelijk ook niet voorstellen
Starlight kan nog gewoon de wei in zonder lekgestoken te worden.