Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Touscha schreef:Hebben jullie nog een minimaal of maximaal aantal deelnemers in gedachten?
Somebody_ schreef:Yvie_Juudje schreef:@somebody
Niet iedereen hoeft er natuurlijk voor te kiezen om het weekend te blijven.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alleen de clinic te doen
Dat weet ik, maar ik wil er wel even bijgezegd hebben dat mocht de locatie voor mij dus te ver weg worden, ik ervoor kies om mezelf terug te trekken, en dan wil ik geen problemen, omdat in de beginpost staat dat 'eenmaal opgegeven=betalen', etc.
Zucchero schreef:Anne-Marie doet mee met Zucchero op B/L () niveau en wil evt wel langer dan 1 dag, dus weekendje
Karlijn doet mee met Zizou op B/L1 niveau en wil evt een weekendje.
Somebody_(Annemieke) doet mee met AKT U2 op Z2/ZZ-licht niveau en wil geen weekend
Lilly (Iska) doet mee met Zephestion (Sam) op L2/M1 niveau evtl weekend
Yvonne (yvie_juudje) doet mee met Urlie op M1 niveau, weekend lijkt me erg leuk.
Nanja (Touscha) doet mee met Touscha op Z2/ZZL niveau, weekendje klinkt best leuk
Bianca (raket) doet mee met de Zwarte ;) L2 niveau indien dit tijdig wordt doorgegeven ivm werkweekenden, staat open voor weekend.
Zucchero schreef:Anne-Marie doet mee met Zucchero op B/L () niveau en wil evt wel langer dan 1 dag, dus weekendje
Somebody_(Annemieke) doet mee met AKT U2 op Z2/ZZ-licht niveau en wil geen weekend
Yvonne (yvie_juudje) doet mee met Urlie op M1 niveau, weekend lijkt me erg leuk.
Nanja (Touscha) doet mee met Touscha op Z2/ZZL niveau, weekendje klinkt best leuk
Bianca (raket) doet mee met de Zwarte ;) L2 niveau indien dit tijdig wordt doorgegeven ivm werkweekenden, staat open voor weekend.
Femke (Avensis) doet mee met Zaphir op M1/M2 niveau Weekendje hoeft niet persè...
avensis schreef:Zucchero schreef:Anne-Marie doet mee met Zucchero op B/L () niveau en wil evt wel langer dan 1 dag, dus weekendje
Femke (Avensis) doet mee met Zaphir op M1/M2 niveau Weekendje hoeft niet persè...
Zucchero schreef:update: we zijn druk bezig met allerlei instructeurs (goed werk Yvie!). We hebben al een aantal leuke reacties gehad. Binnenkort gaan Yvonne en ik afspreken om eea aan elkaar te knopen en een plan de campagne te maken. Het begint echt vorm te krijgen!
Qua locaties is de keus nog steeds beperkt, dus als jullie nog ideeen hebben...