Ik bedoelde grootse plannen voor de meeting he. Ik had het eigenlijk wel verwacht van je, viel weer een beetje tegen
Tallout
Geplaatst: 10-12-09 12:26
Grootse plannen voor de meeting? Nou ook niet hoor?! Weet niet wat of wanneer ik dat dan gezegd heb maar ik ga absoluut niet zeggen dat ik dat weekend niet kan omdat ik dan een meeting heb (waarvan ik in eerste instantie niet eens iets vanaf wist, zeker niet dat ik slaapplekken had & ook niet dat ik de 30e niet kon en 6 februari wel?!). Zeker niet het enige weekend dat we allebei konden.
LizMD
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-09 13:03
Chan je begrijpt me niet. Jij bent altijd van de dingen regelen en goede ideeën "Ja en dan moeten we daarheen en daarheen". Maar dat had je nu niet.
Dat van die slaapplekken was een geintje, jouw verdieping is overduidelijk groter. En je zei in het NHers topic dat je de 30e niet kon, had je dan niet dat van top gear? Ik had eerst de 30e geopperd, maar had het weer veranderd omdat je niet kon.
Topgear is de 24e, na JA. Daarover heb ik alleen gezegt dat ik niet tot laat bij JA blijf omdat ik vroeg bij TG moet zijn.
Ik had overigens nu wel Joop geopperd maar moest nog nakijken of ik kon vandaar nog niets gezegt . In ieder geval ga ik nu dus niet mee. Maar dan hebben we elkaar inderdaad verkeerd begrepen
Het geloof ik wel gepost... Maar of eind topic 11 of ergens in begin van topic 12... Kan ook nog wel in 11 1/2 zijn...
LePapillon
Geplaatst: 10-12-09 16:21
Het is inderdaad in de openingspost gezet, maar dat was geen goede link ofzo?
Anyway... een meeting met Lee (en haar broer )erbij zou wel erg leuk zijn!
Urbanus
Geplaatst: 10-12-09 16:24
Voor mijn broer moet je bij mij op stal komen.. Of ja... Nee, hij doet mee met een clinic in Bergen. Geloof ik. Binnen deze 2 weken. Dus dat is misschien leuk?
En voor mij...Ach...Ik kan overal leuk uitgaan en ik vind toch wel tof om met jullie te stappen... Denk ik..
Wat waren ook weer de plannen? Datum/locatie/evt slaapplaatsen en heeeeul belangrijk.. komt de datum overeen dat Lee ook in NL is? Dan adopteren we Max ook even voor een keertje. Kunnen we gelijk de vleeskeuring starten als hij er ook is
Trut. Dan kunnen we Max niet adopteren en de vleeskeuring uitvoeren IRL. Foto's kunnen een vertekend beeld geven Datum meeting herzien dan maar mensen?
Uiteraard adopteren wij Max, wij zijn aardige Noord-Hollanders met een tikkie neuroot/gestoord erin