In het luxortheater wordt elke eerste zaterdag van de maand rondleiding achter de schermen gegeven (rarara wat is 2 januari? de eerste zaterdag van januari ja )
Het is wel om half 11 's morgens.
Zijn er hier gegadigden voor? En dan gewoon rondleiding of ook echt luncharrangement?
Ik hoor het graag!
Maar ik denk zelfs als er maar 2 of 3 geínteresseerden zijn, als de rest later wil komen kunnen zij na deze activiteit invallen ofzo...
Hmm daar moet ik nog even over nadenken, aangezien de dag ervoor ook al Nieuwjaarsdag is dus weet niet hoe brak ik ben als ik ook nog heel de nacht door moet.
kelliiee1993
Geplaatst: 23-11-09 23:31
Ah dat is ook erg leuk ja! Ik moet nog even kijken of ik sochtends al zo vroeg kan, want zit ook met mijn krantenwijk nog die ik moet doen
*gaat suikerbommetjes meenemen voor Jolanda om het Michelle betaald te zetten *
Inujojo
Geplaatst: 23-11-09 23:43
Ja, gelukkig drink ik dan weer niet, maar de vuistregel is hoe meer aandacht je me geeft, hoe meer je terug krijgt xD.. Dus als iedereen dronken loopt te lallen, dan loop ik net zo hard te lallen waarschijnlijk, ook al heb ik dan geen druppel op .. En doe jij dat maar Jenn xD
Maar helemaal samen op en afreizen vind ik wel een goed plan .
Als ik mee ga vind ik de rondleiding wel een erg leuk idee! Wat mij betreft met lunch.
Chann
Geplaatst: 24-11-09 02:13
Uiteraard ben ik ook weer van de partij, ik heb er nu al zin in.
Jojo & Kelly, ik kan vast wel (als Ils niet vanuit HHW komt tenminste) met jullie meereizen hè? Ik ga er tenminste vanuit dat ik dan m'n rijbewijs nog niet heb, anders kom ik vást met de auto. Ik wil dan idd ook blijven slapen en wil Ilse's kamertje nog es zien dus dat komt mooi uit. Die rondleiding lijkt me tof, zou ik zeker wel willen! Alleen luncharrangement hoeft van mij niet per se, als we iets willen eten kan dat vast ergens anders (en goedkoper) ook wel toch? Zou er ook niets op tegen hebben hoor, maar het hoeft wat mij betreft dus niet.