Oke,.. We hebben er hopelijk allemaal zin in.Als degene die mee doen het geld over willen maken opC.SmitTuitjenhorn155903756Voor routebeschrijving graag even PB enGroetjes en tot de 9de
Robin is dat weekend bij haar vader (als t meezit ) dus ik kom alleen. Mijn wederhelft vekiest zijn eigen kot boven het kippenhok van het DVT Tot de 9e! Ik heb er zin in!!!Ohja, wat moeten we meenemen aan slaapspullen???
Wij kunnen er echt niet bij zijn.. Helaas... Maar we gaan in 2010 nog wel een keer een meeting houden hopelijk???
Hahaha,.. jij drinkt zoveel neem maar mee Nee,.. aparte sdranken gewoon meenemen.Bier heb ik hier wel. Ook heb ik gewoon een frisje, Voor de rest niet
We hebben nu ook andere spellen hier. Hou van Holland, Onvoorspelbaar, Party en Co extreme, Top40 Nederlandstalig
obelix schreef:Wij kunnen er echt niet bij zijn.. Helaas... Maar we gaan in 2010 nog wel een keer een meeting houden hopelijk???
@San, organiseer m! Dan weet je zeker dat je erbij bent! @Chan. ik laat Risk thuis. Hou van Holland lijkt me ook wel leuk!
Ivm mijn werk kan ik helaas niet komen eten. Ik kan echt niet eerder weg mede omdat ik nu ook 2 weken vakantie heb.Hebben jullie er problemen mee als ik probeer om later te komen of dan liever niet?
Tuurlijk mag je ook later komen. altijd welkom!! dan kan je het spul later zien Okey Obelix :de volgende dus bij jou???