De OO Sevenruiters gaan weer meeten met OO Seven!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wat willen we graag gaan doen

Stalbezoek op Beukenvallei
11 (22%)
Training van OO Seven bijwonen
16 (32%)
clinic met de eigen paarden, van Joyce
15 (30%)
etentje achteraf
7 (14%)

Totaal aantal stemmen: 49

Javayo

Re: De OO Sevenruiters gaan weer meeten met OO Seven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:10

kunnen ze het niet zo doen dat iedere combinatie dan na de proef nog proefgericht op weg wordt geholpen door de jury? wellicht dan weer met paar combinaties in de bak? of juist in de losrijbaan dat een groepje proefgericht begeleid wordt en dan als afsluiting een proefje. is toch geen officiele wedstrijd dus er kan nog een draai aan gegeven worden dan.

maar qua promotie is het wel een heel sympathiek idee.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 15:51

Dat vind ik wel een goed idee.
Ik voel me een beetje bezwaard om het hele idee 'af te fikken' zeg maar, omdat ik gewoon al ontzettend blij ben met de enthousiaste medewerking van De Beukenvallei en natuurlijk ook weer de eigenaren.
Dus ik weet niet of iedereen deze tussenoplossing acceptabel vindt?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 17:00

ik zou het idee ook zeker niet affikken, wat je zegt, ontzettend fijn dat ze enthousiast zoiets willen organiseren, is ook eigenlijk meer werk voor ze dan als ze ons zelf van een clinic had voorzien waarvoor we gewoon hadden betaald.

Wel leuk dat de eigenaren er toch bij betrokken zijn weer (die denken ook, komen gewoon niet van die boktmeisjes af)

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:17

whaaaaaaaaaaaa heb je die penny meiden weer }> nee denk dat hun het ook heel leuk vinden, is toch ook gaaf om al die kinderen van je hengst te zien

en het idee is natuurlijk heel leuk maar voor een gewone wedstrijd van 5 minuutjes, gaat ik niet helemaal die kant op , is niet l*llig bedoelt en dan zou het nog leuker zijn als het alleen maar oosevens zouden zijn.

zo kan je het toch brengen riv, dat het voor een hoop zo'n eind weg is dat ze het in de vorm van een clinic waar voor betaald wordt wel willen doen maar niet voor een proefje van 5 minuten, dat is toch wel te begrijpen :o

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:28

Ben het wederom eens

Paard is zo nu en dan beetje defect,, en vindt ik het zonde om daarheen te rijden terwijl ik weet dat als er proefgericht les wordt gegeven zoals vorig x dat ie weer kapt en kan er heel veel euro's in gooien maar helpt niet euroknallers zijn er uit geloof ik

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:48

denk niet dat er dan andere afstammingen zouden zijn? open bedoelde ze meer mee dat het niet alleen bokt-inschrijvingen zouden zijn? maar idd een clinic zou mooier zijn.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 19:56

Ik kom nu pas achter dit topic. :o
Maarr ook ik wil graag weer mee!! :D Opzich lijkt mij een clinic ook wel leuk, maar zo wedstrijd vind ik ook wel erg leuk hoor. :j
Telt natuurlijk mee dat ik dan ook alweer 1,5 jaar geen wedstrijd meer gereden heb. :oo

annelieke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:38

Zijn er nog nieuwe afspraken, ontwikkelingen, etc???? Hoop niet dat alles nu wordt afgeblazen?!?
Hebben nl nog steeds veel zin in een oo-seven meeting :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 15:56

Nee, ik heb Joyce gemaild en tot dusver nog niets teruggehoord. Maar het zal vast neit afgeblazen worden.