HorseMoments schreef:Misschien slim om in dit topic ook even aandacht te besteden aan de Gribaldidag polo?
De polo vind ik ook een heel leuk idee, maar misschien is een long sleeve handiger ivm de tijd van het jaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:jaaa leuk al die mooie gribs bij elkaar
weet niet zeker of ik voor die prijs ook longsleeve polo's kan regelen, en of ze dan wel van slazenger zijn maar zal hem eens mailen. is korte mouwen anders ook goed?
voor een impressie alvast wat geknutseld bij een concurrent
Silviabol schreef:Dit is het idee. Ik ga vanmiddag even in de boekjes kijken en een prijsopgave aanvragen voor 10 tot 20 stuks. Zodra ik een concept heb kun je bestellen (hoewel ik al een aantal op mijn lijstje heb)
Nogmaals weet niet zeker of ik longsleeves kan regelen maar met een shirtje eronder vind ik dat zelf nooit zo'n probleem. Ook nog voorkeuren voor kleuren of is deze combinatie prima? we hebben geen mannen onder ons geloof ik he
Silviabol schreef:Hebben we trouwens ook fotograven in ons midden die tijd/zin hebben om te fotograferen? of zal ik nog iemand vragen? Ik heb die mevrouw/meid nog onder de knop die ook artikelen schrijft voor de paardensport en hoefslag...
Rikylover schreef:Ik ben amateur fotograaf, kan wel leuke plaatjes schieten, maar heb wel paard mee. Maar kan zolang k niet met uriel bezig ben wel foto's maken?