PS mij komt een zondag het beste uit, maar zelfs voor zondagen kan ik niks garanderen (koopzondagen, 2 in december 1 in november als ik het goed heb) ik weet niet of ik tegen die tijd nog donderdagen vrij heb of dat ik dan zaterdagen vrij heb (zijn druk op zoek naar iemand die mij kan vervangen op zaterdag zodat ik op donderdag kan werken)
Mini meeting is wel erg leuk, hoeft ook niet zo duur te zijn, misschien even ergens wat drinken en wat hapjes oid
Lijkt me erg gezellig ! Maar ook voor mij geld dat ik dan snel een data moet weten, december in de zorg is drukte en collega's hebben al bepaalde dagen vrij gevraagd
Of het is dan kerst, zijn altijd wel kerstmarkten enzo .. leukk !
Ik heb ook nog geen rooster van december, kan dus nog niks zeggen ..
jodi
Geplaatst: 02-10-09 10:52
André(m'n man) heeft het ineens in zijn hoofd dat hij graag een weekje naar Portugal zou willen. Dat kan eigenlijk alleen in December want dan hebben we waarschijnlijk iemand bij de hand die op de beesten kan passen,wat veel minder waarschijnlijk is in Januarie. Voelen jullie de bui al hangen?
Ik denk dan geen meeting in december .. *geeft schuldgevoel* want die meeting zou komen omdat Jodi dan in NL zou zijn ..
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 02-10-09 12:57
Nee hè mannen
jodi
Geplaatst: 02-10-09 12:57
Allemaal mijn schuld!
Nee!Schuld van André!Die wil nooit nergens heen,maar moet nu zo nodig naar Portugal,wat weer de schuld is van een vriendin van ons die verteld heeft dat Portugal zo mooi en leuk en helemaal niet duur is enzo......