Datum maakt voor mij (nog) niet uit, dus snel maar wat vastleggen anders ben ik straks weer op vakantie
Als we voo dobbelspel met grotere cadeautjes gaan.... dan doen de evt. fietsen ook mee begrijp ik? Zo ja, dan ga ik kijken of we oppas kunnen regelen, want dan komt Maarten ook wel mee denk ik!
Wat komt jou het beste uit NG? Als jij je huis beschikbaar stelt, lijkt het me wel zo handig als we de datum afstemmen op jouw agenda.
Zoals ik net in het andere topic ook al zei mag het ook gerust bij mij als jullie dit leuk vinden.... Kan in huis of in de kantine!
Zullen we het nu dan gewoon plannen op de 12e? Dan kunnen er 14 man en volgens mij zijn de evt. fietsen die mee willen nog niet meegerekend?
Mause schreef:Zullen we het nu dan gewoon plannen op de 12e? Dan kunnen er 14 man en volgens mij zijn de evt. fietsen die mee willen nog niet meegerekend? Ik kan de 12de dus echt niet, sorry. Maar je zal toch een keer een datum vast moeten leggen
Maar staat dat etentje nu al vast dan Jet?Kan je niet overleggen dat jullie een andere dag uit eten gaan?