Hé, wie is Bulck en vanwaar kennen we die? Nuja, van mij mag ie alvast meekomen, maar braafjes zijn ze, want anders brengen we de spankhand mee (hint hint Sofie! )
Ik wil wel naar de chocoladebar ze achteraf! Qua voorstellen; Abajour? (da's tenige restaurent waar we nog mogen roken, da's nu hint hint naar Jaana toe )
Coberlina
Geplaatst: 21-08-09 17:53
SofieHavan schreef:
Wat dachten jullie van een bezoek aan de chocolade-bar achteraf? haha!
Heu mannekes ik hoop wel dat er niet gerookt wordt tijdens het eten zelf? Want dat vind ik echt niet kunnen. Daarna als we nog iets gaan drinken zit ik er totaal niet mee, maar mijn eten smaakt mij totaal niet meer als er mensen aan tafel zitten te roken. Dus het spijt me heel erg, maar als het de bedoeling is dat er aan tafel tijdens het eten gerookt wordt, dan ga ik liever niet mee.
Talitha: ik overleef mijn eten wel zonder te roken hoor eigenlijk als ge't echt niet aankunt ga ik wel naar buiten met u maar 'k veronderstel dat we geen 7-gangenmenu gaan doen dus euhm, voor mij hoeft het niet sorry Da's inderdaad echt niet aangenaam voor mee-eters (bwahaaa )
maareuh, waar is da toch die Abajour?
Chocoladebar is wel niet ideaal om met 20 man binnen te stuiken maar ik zeg nooit neen natuurlijk
ah en Sofie, uwen rossen Italiaan was ook goe voor mij, maar 'k vind daar nu wel ni suuuupergezellig ook. allez, toch ni me een bende? Da's zo binnen en buiten en denk dat de bedoeling van een etentje toch gewoon gezellig tafelen op't gemak is, beetje praten enzo?
Hm ja weet eigenlijk geen prijs... umz... keer peizen, wij zijn eens gaan eten bij een lekkere italiaan meer int centrum, was wel leuk ma waar was da nu weer just...
Zou niet roken TIJDENS het eten natuurlijk, maar als er gedaan is. Haha, heus, tijdens mijn shifts van 4 uur moet ik ook niet denken aan roken hoor, ben nu niet zo verstokt Maar je kan er lekkere cocktails drinken, en ja, bij aperitief rook ik wel graag eentje
Maar enfin; laat ik duidelijk stellen dat is geen asso-roker ben! Zal altijd vragen of er niemand problemen mee heeft hoor
Coberlina
Geplaatst: 21-08-09 20:41
poes schreef:
Foryourneeds schreef:
daar moet nog over gestemd worden ze
Bij deze word je weer als arrogant bevonden nah!
sorry ik kan het niet laten
moika
Geplaatst: 21-08-09 21:13
woehoeh same gaan boefe ik kan eigenlijk elk weekend, of ik moet werken of niet dag nadien maakt niet uit en amber trekt het haar ook niet aan of ik na 3u slaap én kater op hare rug zit te hobbelen hihi
ik ken wel wat resto'kes waar ge met groep naartoe kunt(wij doen niet anders hé): gekroonde hoofden of amadeus 1+2 voor ribbekes en slaatjes enzo, gök 2 in sleepstraat (superlekkere turk), italiaan is maar 1 beste en is de venetia in merelbeke (overheerlijke pasta vodka en pizza's van ver 40cm! ) en rest moet ik eens pijzen ze
Euhmmm, mij gelijk wanneer enzo, ik kijk wel of ik mee kan
Tegen roken in mijn buurt kan ik ook niet goed tijdens t eten Sorry
Coeur d'artichot is niet goedkoop En denk dat ze niet zo content gaan zijn met zo'n bende giechelende paardenmadammen
Hmm Amadeus kan wel denk ik. Op vrijdagsmarkt eet ik heel graag int Keizershof... Zal nog es denken
X__Trees
Geplaatst: 21-08-09 23:34
Hmm, da lijkt wel super leuk enz, maar 't zal een heel gedoe zijn om daar vanuit zottegem te geraken. Aangezien ik zelf nog niet rijdt.. Tenzij iemand zin heeft om Zottegem en omgeving te verkennen en mij mee te nemen
hmm, ik ben normaal wel een vrij enthousiaste BOB'er, hoe lang is da Gent-centrum naar Zottegem? ik rij toch gratis alst in weekend is, lang leve bedrijfswagens same story voor Hanne enzo, ik wil wel beetje taxi spelen voor 1 keer
't was hier iemand die die ribbekes niet zag zitten zeker eh? (heb al paar dagen zoveel zin in ribbekes ) turks is ook wel lekker eigenlijk... en qua 'gewone keuken' was Godot ook goed voor mij ze, wil ik al lang eens doen (ma is wa duurder ook voor wa dat maar is zeker?) voor de rest ken ik dus ook echt geen plaatsen waar ze met plezier een grote groep giecheltrutten gaan zetten