utrechtse heuvel rug rit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: utrechtse heuvel rug rit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:35

bij het berghuis zou je een drankje kunnen doen dat is een restaurant in het bos, je kan daarook paarden vastzetten! Dus als mensen dat willen kunnen we dat doen..

We hebben al een leuk groepje maar meer mogen er altijd mee!

Zullen we kijken wanneer de meeste mensen kunnen?

Geef maar op wanneer jij kan :P

Herfstvakantie vind ik een goed idee maar eerder in een weekend is voor mij ook geen probleem

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 08:23

Uhm.. Zal ik vast een paar data opnoemen?

Zo 20 sept.
Zo 27 sept.
Zo 04 okt.

Eigenlijk kan ik alle zondagen wel..:) Wanneer is de herstvakantie?

vermeulen04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:00

Zal de data even volgen, als ik tijd heb en geen concours, wil ik ook wel mee.

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:14

Er is trouwens in het bos een bak, misschien is dat een plek om evt. te verzamelen? (Is aan het einde van mij straat.)

Of is het sportpark niet een goed verzamelplek? Daar heb je heeel veel parkeerplek, zit je bijna IN het bos en ben je ook nog eens vlakbij het berghuis.
Ik zie daar wel vaker mensen met een trailer staan. Het sportpark heet volgens mij "De Burgwal" en daar zijn de tennisbanen, voetbalvelden, hockey en korfbal velden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:36

bij de tabakschuu wat ik al aangaf is ook mega goot en vlakbij t berghuis :P daar startte we de vorige keer ook :P e rest weet ik niet te vinden :+ ik ga er namelijk rijdend met mn paard naartoe

zondag 20 september kan ik wel :)
zondag 4 oktober lukt ook wel als ik dit tijdig weet ivb met vrij vragen van t werk :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:41

Iemand die met een trailer langs tull en t waal komt en nog een plekje heeft in de trailer? Is vlakbij nieuwegein.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:41

Hou met mij maar geen rekening want ik ben moeilijk (kan namelijk niet in het weekend)

Kan wel in de herstvakantie op:
Ma 19 oktober
Di 20 oktober
Wo 21 Oktober
Do 22 oktober
Vr 23 oktober

Als jullie op één van deze dagen gaan wil ik ook wel mee :)

@ Cinnepin, volgens mij heb jij je paard vlak bij die van mij staan. Die van mij staat op de slaperdijk, tussen veenendaal en overberg..

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:57

Okee, Cinnepin. Tabaksschuur lijkt me prima! Maar dan moeten we nog wel een eindje over de weg.

Ojaa, een vriendin van mij zou als het mogelijk is ook graag meerijden. ?

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:55

Ik kan waars. niet op door de weekse dagen..
Mijn vader moet rijden met de trailer en die moet dan gewoon werken..

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:58

xMariekee schreef:
Ik kan waars. niet op door de weekse dagen..
Mijn vader moet rijden met de trailer en die moet dan gewoon werken..

hmm daar had ik nog nieteens aan gedacht.. :(

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:03

Als jullie nou gewoon een datum prikken kijk ik wel gewoon of mijn vader dan kan en anders pech.. :Y)

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:19

Zullen we zo. 20 sept. zeggen? Zou iedereen even z'n naam erbij willen zetten?

Ik begin wel:
Margreet --- (de naam van de pony mag door persoonlijke redenen niet worden genoemd!)

Sorry Cinnepin als ik probeer de leiding in handen te nemen!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:59

is goed :P
Margreet > ??? 20 september
Cindy > Bonito 20 septemner

en jahoor vriendinnen mogen mee hoe meer zielen hoe meer vreugd, misschien dat er ook wel een stalgenootje van mij mee wilt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:14

vinurr schreef:
Hou met mij maar geen rekening want ik ben moeilijk (kan namelijk niet in het weekend)

Ma 19 oktober
Di 20 oktober
Wo 21 Oktober
Do 22 oktober
Vr 23 oktober

@ Gast9373, volgens mij heb jij je paard vlak bij die van mij staan. Die van mij staat op de slaperdijk, tussen veenendaal en overberg..

haha geef ik antwoord op jou in een ander topic :+ blond he :P

Maar ik sta in Overberg, is op zich niet zo heel ver weg :P Maar wel een stukkie nog :P
Ik kom dan elke dag lamgs jouw paarden als ik naar Veenendaal ga :P Daar was laatst ook een ongeluk gebeurt dat had ik gezien :P Bij Jenny is dat toch? En die witte shet hoe heet ie ook al weer....sunny

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:57

Mag ik ook mee???

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:10

Cinnepin schreef:
[***] schreef:

Ma 19 oktober
Di 20 oktober
Wo 21 Oktober
Do 22 oktober
Vr 23 oktober

@ Cinnepin, volgens mij heb jij je paard vlak bij die van mij staan. Die van mij staat op de slaperdijk, tussen veenendaal en overberg..

haha geef ik antwoord op jou in een ander topic :+ blond he :P

Maar ik sta in Overberg, is op zich niet zo heel ver weg :P Maar wel een stukkie nog :P
Ik kom dan elke dag lamgs jouw paarden als ik naar Veenendaal ga :P Daar was laatst ook een ongeluk gebeurt dat had ik gezien :P Bij Jenny is dat toch? En die witte shet hoe heet ie ook al weer....sunny

Aha oke. ;) Er staat daar een donkerbruine ijslander ruin, die is van mij. :) Jenny is een poos geleden al naar de slager gegaan omdat het echt n iet meer ging met dr been etcetera. Funny staat nu even in kuinre omdat ze hier onwijs schuurt, en daar niet, en daar zijn er allemaal jonge meisjes helemaal weg van dr..

En verder nog een hele boel andere paarden, en nog een zwarte en witte ijslander die bij mijne staan, maar die gaan ook weg, want die staan te koop. Dus dan moeten we opzoek voor nieuwe vriendjes voor bij mijn pony. :) Waar sta jij precies dan?

Sorry offtopic :o

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:20

Is mischien het sportpark echt niet handiger? 1. Je staat 100m. van het berghuis, 2. Er is veeeel meer ruimte voor trailers ed. , 3. Je bent gelijk in het bos zonder dat je hoeft over te steken, langs de weg moet ed. , 4. eigenlijk mag je niet lang parkeren bij de tabakschuur..

Het is echt een eitje om te vinden..
Je rijd Amerongen bijna uit (naar de kant van Elst), dan heb je nog 1 rotonde voordat je elst ingaat die neem je voor 3/4 en je bent er al. Is voor menig persoon misschien makkelijker?

@ ArabicQueen: Van mij mag je hoor ;) (zet wel ff je naam bij het lijstje, zodat we weten dat je mee gaat)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:25

Margreet > ??? 20 september
Cindy > Bonito 20 septemner
Virginie > Moet nog even kijken welke ik pak: Datum weet ik nog niet precies zal wel lukken denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:43

leuk dat er meer meegaan :P

vorige keer was t ook bij de tabakschuur en hoefde we volgens mij ook geen weg over hoor.....en ik kom rijdend via het bos en weet t echt niet te vinden die sportvelden...

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 07:24

Okee, je bedoelt toch de tabaksschuur naast de bieb.? of bedoel je de blauwe schuur? die staat nl. op het sportpark en daar kan je idd vanuit Veenendaal via het bos komen.:)

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:44

Kun je daar wel rustig inladen? Niet dat er steeds auto's oid keihard achter je langs rijden..
Als mijn pony wat afgeleid is gaat ze de trailer niet in, sta ik daar zo 3 uur met een steigerend beest :Y)

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:51

Waar.? bij de tabaksschuur? of..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:47

het was niet naast de bieb, je kon gelijk het bos in en na mijn weten was het echt de tabakschuur hoe het heette :P r was ook wel iets met sport idd ( bedoelen we nu hetzelfde steeds? :P ) vlakbij t berghuis is dat :P

@marieke, ja daar kon je rustig trailer laden zonder voorbij razende auto's!

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:52

Haha, jij bedoelt de blauwe schuur! We hebben het nu steeds over dezelfde "tabaksschuur" .. Rij jij met je paard een groot parkeerterrein op van een soort van oranje-achtig grind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:54

grind weet ik nie meer maar was wel een groot pakeerterrein...maar op die schuur die er staat staat toch echt tabaksschuur hoor ;) en vorigekeer noemde ze t ook zo :P