Wie heeft zin in een buitenrit in Havelte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:14

Leuk!!!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:29

Ik wil graag komen, het is dus nog ff onder voorbehoud of mijn vader wil rijden.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 01:00

Ja, ja Nienke, schiet het al op met dat E-rijbewijs? Wel zo makkelijk he!!! David wil liever dat ik nog even wacht, hij is van plan een andere auto te kopen in Februari... (maar ja, misschien veranderd de regelgeving ook wel ondertussen en heb ik alsnog E nodig Knipoog ) Nou, ik hoop dat je vader wil rijden!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:08

Ik ga het helaas niet redden met vervoer zondag, dus hierbij zeg ik af.

Have fun! Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:31

Hé mensen, ik ben wel nieuwsgierig naar hoe jullie het hebben gehad vandaag!!

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 12:13

Pellie schreef:
Hé mensen, ik ben wel nieuwsgierig naar hoe jullie het hebben gehad vandaag!!

Hoi,

Het was erg gezellig en we hadden mooi weer, we hebben veel door de hei en langs vennen gereden. De paarden hebben bij de Geniput even pootje gebaat, behalve die van mij, die is bang voor water en rende dus ook hard weg toen ze de andere paarden hoorden plonzen in het water.
Na afloop hebben we nog wat gedronken en kregen we van de kok, die ook een bekende schijnt te zijn op bokt, een drankje aangeboden.

Groetjes, Ran

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:17

Dat klinkt alsof jullie een hartstikke leuke dag hebben gehad! Lachen

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 16:23

Idd! Het was een hele leuke rit! Lekker gereden, niet te langzaam, niet te vlot. Precies goed!
Was leuk kleppen onderweg! Homiafortuna zat bijna naast haar paard tijdens een galop, en daarna was de arabische merrie van Ran een tikkie over de kook, maar eh...we zijn heel gemakkelijk heelhuids weer bij de Vlindertuin aangekomen. ging allemaal prima. Zeker de als lastig bekend staande Andrew van JoyceB was gewoon ronduit braaf.
Daar hebben we in het zonnnetje nog lekker wat drankjes gedronken, prima vertoeven daarzo! En de tosti is zeker een aanrader!

Ik was om ongever 16.00 uur weer thuis (hihi, ben weer binnendoor gereden) en ik had werkelijk van oor tot oor een grote smile. Paard was blij dat ze van de kar afmocht, en in het gras mocht, Merrie en veulen waren blij dat tante [naam verwijderd] weer thuis was.... en dat mooie weer!
Ik heb een geweldige zondagmiddag beleeft. Dank je wel Ran, voor je uitnodiging! goed idee!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:01

Hi, hi, dat lastige van Andrew is alweer van een tijdje geleden hoor!!! Hij is nog wel eigenwijs, maar de gemene streekjes en schrikbuien zijn grotendeels verleden tijd! Alleen is hij bij vlagen moeilijk vooruit te branden tegenwoordig Knipoog (uitersten he!)

Ik heb mijn website even ge-update, dus voor de enige foto's die gemaakt zijn...
http://www.geocities.com/joyce_bijlsma/boktritten.htm

(onderaan de pagina)

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:08

Gave foto's Joyce!
Ziet er wat warmer uit dan 3 maanden geleden toen wij er waren Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:13

Sorry, this site is temporarily unavailable!
ships

Klinkt als een hele gezellige rit, zo'n klein groepje heeft ook wel wat he!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:29

Oeps, ja, dat heb je snel bij Yahoo Knipoog Te weinig ruimte, maar wil natuurlijk niet gaan betalen... Morgenochtend weer kijken, dan is het vast minder druk *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 00:29

Ha! Nu zie ik ze wel, echt mooie foto's!
Ik wil ook wel weer eens met een klein groepje rijden.
Die laatste foto is mooi!!!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:08

O heerlijk, he, bij het zien van die kiekjes, krijg ik gewoon weer even het vakantiegevoel terug....

Is zo leuk, zulke boktritten... En volgende week alweer 1!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:15

Wat heb je van die eerst rit ook een leuk verhaal gemaakt Joyce, ik schaam me nog steeds dood!! Bloos

En wat een *wow* foto's van Havelte... sjeeee om te smullen! Kwijl Ben er vaak zat met de hond geweest maar dit...

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:54

Dees schreef:
Homiafortuna zat bijna naast haar paard tijdens een galop!

Ik heb er zowat een dwarsleasie aan overgehouden Haha! , maar vond het een hartstikke leuke, gezellige en ontspannen rit. Behalve het laatste stukje toen Indi zijn trailer rook en vond dat het tijd werd om zijn tempo te verhogen. (Zie het tweede paard op de laatste foto van Joyce, dramkont Schijnheilig ).

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 10:04

Fijn dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad, ik vond het zelf ook erg gezellig. Iedereen heelhuids thuisgekomen trouwens?
Joyce, ik heb de foto's bekeken, ziet er goed uit. Volgens mij liep ik alleen een beetje te dromen, want ik heb helemaal niet gemerkt dat er foto's werden gemaakt.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:54

Hi, hi, ja in het begin was je natuurlijk heel druk aan het kennismaken, en die foto van onder het rijden, dat was stiekem... We waren in de verte gespot! (hij had eerst ook nog een verkeerd groepje op de foto, maar die waren met zijn 5en, dus Dat klopte niet! )

Bedankt Michele, maar waarom schaam je je nog steeds? Om die omrij-actie Schijnheilig ?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:12

ja ja ik wordt ouder, kan stress steeds minder goed verwerken... Bloos of het komt omdat het nieuw voor me is, paarden-trailer-geprut... ik kan er blijkbaar niet zo goed tegen allemaal. Haha!