het maakt mij niet zoveel uit met data.. maar als we in de vakantie gaan ist dan niet weer drukker dan normaal?
Dat lijkt me echt vet.Maar we gaan dus Walibi?Volgens mij is het in vakanties juist rustiger. Ik ben iig een keer in herfst vakantie 4 dagen erheen geweest toen was het echt extreem rustig en we hadden nog 1 dag van de niet-vakantie meegepikt toen was het druk ivm al die schoolreisjes enzo!
Chantal___ schreef:Haha mooi, ik vind het leuk om om gillende mutsen te lachen . Moet jij nodig zeggen "muts"
0maris0 schreef:Chantal___ schreef:Haha mooi, ik vind het leuk om om gillende mutsen te lachen . Moet jij nodig zeggen "muts" Ik gil niet hoor, ben helemaaaal niet bang in achtbanen . Ik moet er alleen enorm hard van lachen.
Chantal___ schreef:Haha, gillende muts alarm?!Ik krijg altijd de slappe lach.. evenals in de octopus op de kermis.. Helaas moet ik die deze kermis (volgende week) overslaan..
Nou, hier ook een gillende muts! Kom er waarschijnlijk schor uit die dingen. Vind het nog steeds echt eng, maar al wel leuker.