Leuk gaan jullie dit echt doen? Ben benieuwd Ik denk dat jullie voornamelijk lol zullen hebben. Die bunkers in Hoek van Holland zijn best creapy ik zou daar overdag heen gaan ipv s'avonds
Leslie90
Geplaatst: 01-07-09 07:57
Ik zou ook mee willen ! Maar.. naar een kerkhof gaan zie ik niet zo zitten in de nacht, ik heb altijd het idee dat ik dan de dode stoor op hun laatste rustplaats. Tenzij er iemand ligt die ik kon
is goed hoor! Jullie zijn welkom! En Cossie, de bedoeling is gewoon kijken op een kerkhof, we gaan natuurlijk geen graven schenden of zoiets!
CoonArt
Geplaatst: 01-07-09 10:46
Bij de spin heb ik al een paar keer een paar cold spots gevoeld in het park (echt waar!) en IETS voelt daar gewoon NIET GOED! Heel creepy plekje in het park.
Hoi, ik wil ook mee (werd hier heen gelinkt ). Vakantie doe ik niet aan, voorkeur aan data heb ik niet, ik regel wel vrij van werk! Fotocamera mee? En ik ga nog even uitzoeken hoe ik naar de bestemming ga (is het geen optie dat iemand op R'dam centraal wacht met een auto ofzo?)
Fotocamera's meee natuurlijk Is er nog iemand met een geluidsrecorder? Zijn er nog meer plekken? Wie kent er oude lege vervallen gebouwen? Ik zoek me al kapot haha
Zouden eigenlijk een rit door NL moeten doen, met zo'n 2/3 auto's oid, ligt eraan hoeveel mensen er mee gaan. En dan 1/2 door NL reizen langs spookgebouwen