Six Flags Belgium

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:45

Hmm, kan niet meer wijzigen :s

Eventjes iets heel belangrijks, als je een Happy Days kaart hebt (of je ouders Knipoog ), neem die dan zeker mee, daarmee kan je namelijk 15% korting op je toeganskaart krijgen, niet vergeten dus !!!

(Happy Days kaart is dus van Carrefour en GB enzo)

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:55

leentje schreef:
bij deze meld ik ook even dat ik waarschijnlijk die zaterdag niet zal moeten werken (heb vrij grote kans op een vakantiejob zonder weekendwerk) en ik er dus waarschijnlijk toch zal kunnen bijzijn
(je mag nog ns onder de tafel gaan liggen lachen, Jola Tong uitsteken )

verdekke ik ben echt wel weer slecht bezig, ontdek net dat we het op zondag gezet hadden, okeeeeeeeeee Jola, nu heb je nog meer reden om onder de tafel gaan liggen lachen Bloos (have fun)

goed bezig leen Frusty

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:57

Die Happy Days kaart gaat niet echt gaan denk ik, als we met een groep van rond de 20 of meer zijn. Dan krijg je denk ik geen extra kortingen meer.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:06

Die kaart is per persoon. Dus ieder apart koopt zn ticket en vraagt korting met zijn/haar kaart.
Tja, het hangt er maar vanaf met hoeveel we zijn. Zijn we niet met genoeg om een groepstarief te kunnen genieten (als dat er al is) dan kunnen we tenminste elk apart nog een korting krijgen.
Ik ga even checken of er een groepstarief is.

okeeeeeeeeeeeee
vanaf 20 personen kunnen we een groepstarief vragen, maar of we met zoveel gaan zijn... Verward
enfin,
groepstarief: € 18,00 per persoon
gewoon tarief (kgeloof niet dat er senioren meegaan Haha! ): € 28,50 per persoon
gewoon tarief met Happy Days korting (geldt dus voor ieder die z'n Happy Days kaart meeheeft): € 24,23 per persoon

en als ik dan nog even een persoonlijke berekening maak:
als ik met de trein moet reizen (dit geldt dus voor alle mensen die vanuit Leuven vertrekken) is in het geval dat we NIET met 20 mensen of meer gaan zijn, een B-Dagtrip het goedkoopst: inkom+trein heen en terug voor €26,50
in het geval we wel met 20 mensen of meer gaan zijn, is het voor ons "Leuvenaars" goedkoper om een biljet aan groepstarief+plus een weekendbiljet te kopen, dan heb je dus inkom+trein heen en terug voor € 22,40 (dus € 18,00 inkom + € 4,40 weekendbiljet, een weekendbiljet is heen en terug)

en hier heb ik nu nog één ding aan toe te voegen: derde keer dat ik er naartoe ga, telkens met minstens een jaar tussen, en oh my god wat wordt dat afschuwelijk DUUR, telkens meer dan 200à300 frank duurder, ik vind het echt schandalig dat ze nu al meer dan € 25,00 durven vragen, maar goed...

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:57

Als we met 18 ofoz zouden zijn kunnen we beter ook groepstarief gebruiken, dan heb je twee tickets over van 18€ per stuk, en dan betaalt iedereen nog twee euro extra,(20 euro is nog altijd minder dan 28(of 25)).

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:05

Daar heb je wel een punt, maar er hebben tot nu toe nog maar 13 mensen gereageerd die wel geïnteresseerd zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat die ook allemaal effectief gaan kunnen/mogen komen.
Dus zelfs of die 18 haalbaar is?
En stel dat we bijvoorbeeld nog aan 15 mensen geraken, dan wordt het toch echt niet meer voordelig om "teveel tickets te kopen" om de prijs nog te drukken.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 21:25

Leentje schreef:
goed bezig leen

Lips are sealed Hij gaat lekker Leen!! Haha!

Ik neem aan dat die groepskorting niet vooraf besteld hoeft te worden? Dan hebben we dus nog genoeg tijd om te zien hoeveel er uiteindelijk mee gaan. Ik weet zelf nog niet of ik met de trein of de auto ga. Met de trein kan ik zo'n combi-kaartje kopen maar met de auto ben ik er met een klein uurtje ipv iets van 2 uur met de trein. (Met de auto kan ik er altijd nog een paar meenemen vanuit Kapellen en kunnen we de kosten delen).

Tsjonge zeg, Euro 28,50 ze durven nogal!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:36

Och, bobbejaanland is ongeveer 25€ en dat is nog niet half zo leuk!

En als ik meemag, ik ben geïnteresseerd voor de auto Schijnheilig.(ik heb je trouwens gezien toen je een paar dagen terug het gras afreed aan de Holle Weg, ik denk zondag.Maar ik kon niet stoppen want ik was al te laat Schijnheilig ).

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 21:48

Angelke"]
En als ik meemag, ik ben geïnteresseerd voor de auto .
[/quote]
Als het de auto wordt sta je genoteerd hoor! Haha!

[quote="Angelke schreef:
(ik heb je trouwens gezien toen je een paar dagen terug het gras afreed aan de Holle Weg, ik denk zondag.Maar ik kon niet stoppen want ik was al te laat ).

Had maar een gil gegeven joh! Ik was inderdaad in een bezige bui, mijn ouders zijn ruim een week bij me geweest en hebben van alles in en rond het huis gedaan, vond het wel gepast om ook even de armen uit de mouwen te steken. Haha! plus het feit dat het gras alweer veel te hoog stond Schijnheilig

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:51

ja, dacht ik al, ik zag twee mannen een bordje wit verven en nog iets doen? Nuja, als ik meemag, wil ik met plezier met je mee hoor Haha!.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:56

Die kaarten hoeven idd niet vooraf besteld te worden, maar zoals ik het al een beetje aangaf, het is voor de treinreizigers vanuit Leuven wel handig om voor vertrek te weten of we wel of niet met voldoende mensen gaan zijn, kwestie van ofwel de B-Dagtrip ofwel een Weekendbiljet te kunnen kopen.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:59

Jola schreef:
plus het feit dat het gras alweer veel te hoog stond Schijnheilig

je had het bij ons thuis moeten zien toen ik vorig weekend thuiskwam joh Bloos

het stond echt superhoog, veel hoger dan bij mijn tante op de wei
mijn moeder zei: "het lijkt wel een vette wei, kan je Jessie niet even naar hier brengen, dan moet papa het niet afrijden" Haha! Haha!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 22:09

We gaan nu dus even heeeelemaal off-topic: ik heb niet alleen het gras afgereden, heb het ook nog geverticuteerd en graszaad gestrooid (beetje kale plekken na het verticuteren wegwerken).
Dat gras groeit als een gek, zoek nog steeds heel langzaam groeiend gras! Haha!

On topic: moet eerst eens kijken of ik mijn t-shirt met paardenhoofd nog pas! Mij willen jullie niet horen zingen! Schijnheilig

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:28

Jola schreef:
Dat gras groeit als een gek, zoek nog steeds heel langzaam groeiend gras! Haha!

Erg he, op de wei wil het maar niet snel en goed genoeg groeien, en in je gazon zie je en hoor je het bijna groeien als je er vijf minuten staat naar te kijken! Als het nu omgekeerd zou zijn... Cool

terug on-topic: tja, andere herkenningsvoorstellen zijn ook welkom hoor Haha!
ik krijg zo opeens het gekke idee van "we maken allemaal zelf een Bokt-T-shirt", maar laat maar zitten hoor, dacht er gewoon aan omdat ik nog een potje blauwe textielverf staan heb Knipoog

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:15

d*mme; ik zit in spanje dan, was zoooo graag meegeweest!!!

iig geval, maak er een leuke dag van en aub als er nog eens iets in het Belgische te doen is, laat het me weten, ok?

groetjes

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:43

het liedje ken ik niet, een t shirt heb ik wel!! i'll be there!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:23

Allemaal Penny Knipoog. Zouden we niet beter allemaal gewoon veel lawaai maken ofzo? Haha!

Of gewoon een spandoek maken met BOKT erop *LOL*.

(Jola, ik heb trouwens ook je familie binnen zien zitten en ze de paaltjes zien schilderen Knipoog)

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 22:46

Vanity"]
d*mme; ik zit in spanje dan, was zoooo graag meegeweest!!!
[/quote]
Stel je Spanje niet eens uit voor een gezellige Boktmeeting??? Knipoog
Er zal best nog een volgende keer komen hoor!

[quote="Angelke schreef:
Jola, ik heb trouwens ook je familie binnen zien zitten en ze de paaltjes zien schilderen )

Nu begin ik me toch af te vragen of je mij of mijn moeder gezien hebt, ik was namelijk niet thuis toen de paaltjes geverfd werden Verward

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:35

Ik wil ook wel komen!
Iemand uit OOst-Vlaanderen een lift nodig???

Ik heb een T-shirt met steigerend paard en de tekst Rodeo Queen Lachen , Volstaat dat?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:08

tuurlijk Minne :p

hoeft trouwens niet per se een T-shirt te zijn he, misschien kunnen we het wel veralgemenen naar "iets met een paard op, goed zichtbaar" Knipoog

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:33

Angelke schreef:
Jola, ik heb trouwens ook je familie binnen zien zitten en ze de paaltjes zien schilderen )

Nu begin ik me toch af te vragen of je mij of mijn moeder gezien hebt, ik was namelijk niet thuis toen de paaltjes geverfd werden Verward
[/quote]

(dat was een andere dag Knipoog )

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:15

zal ff moeten zoeken of ik zo een t-shirt heb. zingen kan ik wel Knipoog wel vals. ponyzotje ken ik dus die zal ik wel vinden Haha!
zal er zeker zijn!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:37

waarom gaan jullie niet 25 mei? dan gaat er nog een bokt groep en dan kunnen ze jullie ook gelijk zien. (ik ga dan misschien ook).

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:38

Desiree schreef:
waarom gaan jullie niet 25 mei? dan gaat er nog een bokt groep en dan kunnen ze jullie ook gelijk zien. (ik ga dan misschien ook).

Maar zij gaan in Belgie en wij in Nederland Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:16

Ik wist niet dat Six Flags ook in belgie was!