ah serieus? ik weet van niets, ben daar nog nooit geweest ofzo (neen Merendree is totààl geen deelgemeente van het gehucht Nevele... Ik weet weer van niets eh )
leuk topic!! Dat ga ik maar eens voor Antwerpse eventing ruiters organiseren
Coberlina
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-09 22:36
ehm zwemmen met Coby ga ik toch ook niet doen denk ik Als ik er met zadel inga, dan blijft da tien dagen nat en zonder zadel, ehm, daar geraak ik nie op
ja niet te diep en dan laat ik mijn zadel er wel op liggen da gaat nog het veiligste zijn. Kheb zo ooit al es ne keer zelf int water gevallen, terwijl het paard waar ik opzat vrolijk verder sprong totaan de overkant
Nota aan iedereen: breng reservekleren en schoenen mee
Alizeetje
Geplaatst: 14-06-09 23:08
Hehe, we zijn met genoeg om voetjes te geven é Al heb ik schrik dat Deus gaat verdrinken en mij mee gaat sleuren Alhoewel, mss kan hij wel staan
ocharme die Deus en zou het daar echt zo diep zijn dat ze moeten zwemmen? Vraag mij af of Silv dat kan Trouwens, voordeel aan onze dikkerds: zou al dat vet niet makkelijker blijven drijven?
Helliepel
Geplaatst: 14-06-09 23:19
Ma grappig iedereen met da zwemmen! Mietjes allemaal!
Ma da zwemmen mag daar idd nie. Dan zijn de visserkes boos en eigenlijk staat er ook een bord dage der nie op moogt met paarden (als ge van landegem komt dan kundet zo nog negeren omdage der zo achter moet passeren, maar van merendree is da minder subtiel vrees ik. Maar ik zal Karo es pben Die weet daar aaaalles van. Da parcours enal, da's haren côté e
Mss moeten we met z'n allen gaan zwemmen in de Boerekreek?
En trouwens Alizé, ik denk idd dat Deus ongeveer overal gaat kunnen staan Hehe
Jah, en de Boerekreek is wel diep genoeg om te zwemmen zeker? Met den Boetch ging da nog net, maar Silvy's en Deus'en kunnen daar gewoon staan ze Maar zwemmen is nu ni zoooo spectaculair ook eh Is wel wijs moja, 'k vind spetteren nog wijzer Ben daar dus echt nog nooit geweest, wreed, mijn pa ging daar vroeger wel veel in met de paarden, maar da zijn dan wel van die na-oorlogse verhalen zo net
Oké, laten we zwemmen als een spierlosmakende nevenactiviteit beschouwen ennnn teruggaan nr de belangrijkste activiteit: CROSS
Al enkele data voorgesteld (nu nog knoop doorhaken). Mss lesgeefster-lesgever contacteren en prijs vragen? (Ik ken er geen helaas) Euhmmm ja, terrein is ook wel belangrijk
Btw, in Zwijnaarde moogt ge ook gaan oefenen als je het vraagt
hmmm, meecrossen zal er wel ni inzitten voor mij, maar eventueel komen zwemmen, jah... weet dat zijn, das toch gewoon merendree-put eh? eigenlijk mag je daar niet zwemmen, maar euh, ik trek mij da gewoon niet aan
aaaaargh!! ik wil ooook zwemmen wil 'k ook al zo lang es doen! ojaa, 18,19 en 20 juli kan ik niet, maarja, naar mij moet je niet te veel kijken aangezien ik toch zonder paard kom belangrijkste is dat die mét paard kunnen
ik zou ook graag meedoen mét paard maar euh, keb dus geen vervoer dus da wor nog problematisch
voor de rest kan ik niet van 13-25 juli zo ongeveer... merendree, moerbeke, tkan mij eigenlijk nie veel schelen me da ik da allebei nie ken
SofieHavan
Geplaatst: 15-06-09 18:45
Ik denk dat Zwijnaarde niet de moeite gaat zijn. Het terrein met achterliggende sprongen en waterbak zijn weides en die kan je niet eventjes 'reserveren'. Enkel de hindernissen vooraan en die zijn niet zo hip
Voordelen van Merendree zijn dat je er 'zomaar' op kan. Niemand hoeft gecontacteerd te worden, je gaat wanneer je wil. Langs de vaart kan je ook een galoptraining houden (al gaat mijn paard het niet zien zitten om én te galopperen én te springen ) De waterbak daar is wel eerder een eu: modderbak, maar k vind die wel goed om in te springen enzo (als er geen takken hangen waardoor je je gehele gezicht open schaaft )
Moerbeke ken ik niet. Kent hier iemand trouwens de contactpersoon? Kim?
En ja vervoer, daar gaat een probleem zitten hé. Mara, Alizé, Sofie én Helena hebben op korte termijn nog geen vervoer. Ik kan maar 1tje meenemen uiteraard...
Ik kan daar wel naar zoeken wie ik kan bellen enzo. heb vast nog contact gegevens hier of daar.
Ik stel wel voor dat we een datum kiezen dat alle personen die MET paard komen én die eigen vervoer hebben, kunnen komen. En dan kunnen we zien wat er voor de anderen te regelen valt Ik kan jammer genoeg maar 1 paard vervoeren. Heb niet zo heel veel laadvermogen.
heb het gevraagd aan de papaat ivm het vervoer maar die ziet dat dus niet zitten. hij zegt ALS er iets gebeurt (en das meestal zo typisch op zo'n moment) dan dekt de verzekering niets. met ons eigen paarden doen we da wel es als we nr de les gaan maar we willen da risico nie pakken met iem anders aleja ge snapt da wel. man khoop dat ik rap een jeepken heb ze!!