De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:26

Laten we maar eens afwachten wat de rest vindt.
Hoever (ong.) staan de paarden uit elkaar?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:27

Uhhhh.... van Soest naar Datje is iets van tussen de 6 en 8 kilometer, van Datje naar Zeist (weet niet waar Uvo staat?) het het denk ik een kilometer of 12, vanaf vos is het verder. Waar Miss staat weet ik niet, aan de andere kant van Utrecht dacht ik, bij Vianen in de buurt als ik me niet vergis?

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:35

Goed te doen, dus. :j
Ben benieuwd wie er allemaal mee gaat en wat de meeting nu precies gaat inhouden.

Ik ga m'n nest opzoeken, truste! :wave:

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:55

Eigenaar van Uvo meld zich :D
JUllie mogen wat mij betreft komen kijken, Maar of vreemde mensen er wat aan hebben :D

-edit- Voor mij komt op een zaterdag het beste uit, zondag is boscross dag nl ;) )

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:06

poes schreef:
Data:

28/6
12/7

Ok?

Die kan ik ook beide :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:08

hestejente schreef:
Uhhhh.... van Soest naar Datje is iets van tussen de 6 en 8 kilometer, van Datje naar Zeist (weet niet waar Uvo staat?) het het denk ik een kilometer of 12, vanaf vos is het verder. Waar Miss staat weet ik niet, aan de andere kant van Utrecht dacht ik, bij Vianen in de buurt als ik me niet vergis?

Doorn. geen idee waar jullie aan de choco gaan?

Ik weet wel dat jullie 2 dagen nodig hebben :D

MandyR

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:31

Het zal vast wel duidelijk zijn dat ik niet even op en neer kom voor een meeting. Dus ik wil hier gewoon heel veel foto's zien van lange mensen op koiboi paarden en korte mensen op ijsco's. :D

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:36

Jongens, 12/7 kan het niet; dan heb ik weekenddienst zag ik vandaag. :o
De weekenden die ik wél kan: 4 en 5 juli
25 en 26 juli
1 en 2 aug.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:54

@ Poes, je kunt ook een nachtje overblijven in nl?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:17

Ik werk meestal de zaterdag en eigenlijk ook de zondag... dus heb er gewoon de vrije zondagen uitgepikt. Anders wacht ik even wat uurroosters af...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:56

Wat je ook kunt doen, is de poezel meeting regelen, en dan kijken of er tijd over blijft voor uvo ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:06

Nee, poes komt speciaal voor Uvo. Hoi trouwens Snackie :wave: :D

Een weekend is ook een idee, ik heb voor 1 persoon die het niet erg vindt om met minstens 1 kat in z'n nek te slapen een slaapplek :P Weekend van 4 en 5 juli komt me alleen niet zo heel goed uit, ivm verjaardag van overleden vriendinnetje (en bijbehorend grafbezoek)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:11

hey hestejente!

Ja, poes baalt ervan dat ik Uvo voor dr neus weggekaapt heb, dus ik moet haar een beetje troosten natuurlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:05

Hallo allemaal!

HJ, van Datje naar Zeist is ruim 20 km (half uur met de auto) dus dat lijkt me niet haalbaar. Schrap haar maar van de lijst anders, die stal ligt het meest uit de buurt.

Ik moet nog even kijken of ik wel kan geloof ik.... 4/5 juli kan ik niet, 25/26 juli ook niet, en 1/2 augustus weet ik nog niet... :')

Poes moet sowieso langsgaan bij Snackie en Uuf natuurlijk :j

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:31

Phoe, het wordt nog moeilijk om een datum te vinden waarop we allemaal kunnen.

Jongens, naar aanleiding van deze vraag:
insun schreef:
Kom je niet zelf kijken dan? Jij (als enige mederoker in dit topic) moet écht meegaan, hoor Pluis. Anders sta ik zo in m'n eentje buiten een sigaretje te roken. ^)

en van dit antwoord:
Pluizebolpum schreef:
Joh, zou op zich best willen, lijkt me echt heel leuk en gezellig, alleen is vervoer een beetje een kwestie bij mij...

heb ik lopen denken om hiervoor een oplossing te vinden aangezien (mijn eigen bescheiden mening :o ) ik vind dat Pluisje, één van de eerste kattenmesthopers, toch écht van de partij moet zijn.
De oplossing is eigenlijk héél voor de hand liggend. :)*
Als ik Hj oppik en samen met haar naar Vos ga om hem een snelle knuffel en aai te geven, kunnen Poes en Ffortuna naar Snackie en Uvo gaan. Van daaruit treffen we ons dan bij Miss. (Ik ga er even vanuit dat jij óók meegaat, Cissy. ;) ) Afhankelijk van de tijd die we dan nog hebben, kunnen we misschien nog even cowboy spelen. :D
Zo rond een uur of half één-één stappen we in de auto en rijden we naar Almere, waar we Pluis oppikken. In de buurt van Almere kunnen we dan een broodje eten en daarna gaan chocoworkshoppen :9 (ik neem aan dat daar ook wel zoiets georganiseerd wordt?), waarna we de dag afsluiten onder het genot van een etentje en drankje.
Dan leveren we Pluis weer veilig thuis af en rijden terug naar huis.
Is dit iets???

Oh, en...., Hoi Snackie!! :wave: Gisteren was ik een beetje onbeleefd, maar ik had maar héél weinig tijd om iets te posten (manlief stond in m'n nek te snoeven dat ik voort moest maken :roll:).
Leuk paardje heb je van Uvo gemaakt! :j

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:00

Waarom maar een halve dag naar pluis? Enne, insun... poes moet wel helemaal vanuit België komen he, als je 's ochtends dan rondjes paard wil doen lijkt me dat nogal een drukke ochtend. Kan pluisje met de trein komen dat insun mij en pluis ophaalt bij het station?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:05

*komt effe binnenvallen...voelde dat de naam Pluis gevallen was :D *

Gossie, wat lief, insun... :o Maar 't moet wel kunnen hoor, het moet voor jullie ook wel leuk en vooral te doen blijven...
HJ, OV is voor mij nogal problematisch, anders had ik idd wel iets bedacht met treinen of bussen.

Maar als Lelystad ook goed is ;) , zou ik altijd nog kunnen vragen aan de eigenaar of het goed is dat er even cojbojtje gespeeld wordt met Prair. En anders kunnen we altijd nog, als Jack in heat is, kijken naar sexende paarden... := (of gewoon vretende, danwel spelende of slapende paardjes, dat mag altijd wel)
Chocoworkshops kon ik niet zo snel vinden, wel die aan huis komen maar die zijn stervensduur. Wel Bataviastad (inclusief Ben&Jerry's filiaal met, althans voorheen, heerlijke maar gigantische chocolade brownies), Natuurparken en ouwe boten en vliegtuigen...
Kan nog wel effe verder zoeken, morgen dan, of er iets met chocolade gebeurt in de provincie, als dit een plan is tenminste...

Data zijn voor mij geen probleem, op 3 juli na...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:08

Klinkt ook goed, maar dan wil ik wel met z'n allen naar pluis :o

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:14

Pluis heeft moeite met openbaar vervoer. (Zo heb ik het in ieder geval begrepen?)Vandaar dat ik dacht de meeting 's middags naar Almere te verplaatsen.
Tsja, de tijd, daar had ik ook al mijn bedenkingen bij. Ikzelf zal zo'n 2 uurtjes rijden van Limburg naar Amersfoort. Poes zal er (een uurtje?) langer over rijden.
Als we zo rond een uur of 10 aankomen bij jullie, kunnen wij tweetjes een uur naar vos en daarna nog een uurtje naar Miss. Poes en eventueel Ffortuna kunnen in die tijd naar Uvo en dan nakomen naar Miss.
Maar...., ik gooide maar een balletje op. Moet niet hoor.

Oh, ik zie dat jullie al druk gepost hebben. ;)
Natúúrlijk gaan we met z'n allen naar Pluis. Dat is toch de héle opzet van een meeting? Alles gezellie saampjes doen. :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:26

Maak jij dan even een tijdschema insun? En stiekum had ik het héél leuk gevonden om poes en vos in de bak neer te zetten en eens te kijken wat ze van elkaar vinden @ grondwerken... maar dat gaat dus niet door begrijp ik? -O-

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:35

Maar dat kan toch ook? Poes en vos samen grondwerken wil ik óók wel zien. :P Dan gaan wij eerst naar Miss en daarna naar vos. Dan treffen we daar de rest.
Ik weet niet hoe lang Poes bij Uvo wil blijven, maar schat dat 1,5 uur voldoende is??? Is er daarna nog een uur de tijd voor Poes en vos.
Als iemand het er niet mee eens is of als ik de benodigde tijd hélemaal verkeeerd inschat, wél even melden he.
De meeting moet voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor Insun. ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:39

Dat is nog eens een goed plan insun!

Gaat May ook mee? *roept* MAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:42

Kan Mandy niet komen dan? Die woont geheid boven Lelystad, die kan mij dan oppikken onderweg naar beneden. (geintje, Mandy ;) ) Zou het ook wel erg leuk vinden om Cissy en Vos te zien...ook een grondwerkende Poes trouwens...en de anderen natuurlijk.
En als het echt niet gaat, dan gaat 't niet hoor, geeft echt niet. Ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen zich in allerlei bochten moet wringen omdat Pluis zo nodig ook mee 'moet' doen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:48

Ja, dat geeft wel. Een kattenmesthoopmeet kan gewoon niet zonder pluis.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:50

Daar heb ik dus uren over zitten dubben; hoe we jou richting Amersfoort,Zeist, Vianen konden krijgen. :+
Ik heb er ook nog aan gedacht om eerst naar Lelystad te rijden en dan naar Amersfoort. Maar ik schat dat ik dan 1,5-2 uur langer onderweg ben??? Ik heb eigenlijk géén flauw idee hoe ver Lelystad van Amersfoort is?
(Trouwens, woon jij in Lelystad? Hoe kom ik nu bij Almere?