Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hestejente schreef:Uhhhh.... van Soest naar Datje is iets van tussen de 6 en 8 kilometer, van Datje naar Zeist (weet niet waar Uvo staat?) het het denk ik een kilometer of 12, vanaf vos is het verder. Waar Miss staat weet ik niet, aan de andere kant van Utrecht dacht ik, bij Vianen in de buurt als ik me niet vergis?

Weekend van 4 en 5 juli komt me alleen niet zo heel goed uit, ivm verjaardag van overleden vriendinnetje (en bijbehorend grafbezoek)

insun schreef:Kom je niet zelf kijken dan? Jij (als enige mederoker in dit topic) moet écht meegaan, hoor Pluis. Anders sta ik zo in m'n eentje buiten een sigaretje te roken.
Pluizebolpum schreef:Joh, zou op zich best willen, lijkt me echt heel leuk en gezellig, alleen is vervoer een beetje een kwestie bij mij...
) ik vind dat Pluisje, één van de eerste kattenmesthopers, toch écht van de partij moet zijn.
) Afhankelijk van de tijd die we dan nog hebben, kunnen we misschien nog even cowboy spelen.
(ik neem aan dat daar ook wel zoiets georganiseerd wordt?), waarna we de dag afsluiten onder het genot van een etentje en drankje.
Gisteren was ik een beetje onbeleefd, maar ik had maar héél weinig tijd om iets te posten (manlief stond in m'n nek te snoeven dat ik voort moest maken
).
*
Maar 't moet wel kunnen hoor, het moet voor jullie ook wel leuk en vooral te doen blijven...
, zou ik altijd nog kunnen vragen aan de eigenaar of het goed is dat er even cojbojtje gespeeld wordt met Prair. En anders kunnen we altijd nog, als Jack in heat is, kijken naar sexende paarden...
(of gewoon vretende, danwel spelende of slapende paardjes, dat mag altijd wel)
Dan gaan wij eerst naar Miss en daarna naar vos. Dan treffen we daar de rest.
) Zou het ook wel erg leuk vinden om Cissy en Vos te zien...ook een grondwerkende Poes trouwens...en de anderen natuurlijk.