Van mij ook nog wat foto's!!Steph die voor de zoveelste keer ingepakt werd door haar 'puppies' Lekker wat drinken en wachten tot iedereen er isOkámi zou zooooo graag een hapje willen Lekker rennen op het strandDonar had mijn laatste oortje versnoept Kruisbestuiving, multikroelsessie En...DE TAART VAN KIM
idd, dan pas? Ja, augustus, is dan niet iedereen juist een beetje terug? En waar dan, weer bij Steph of ergens anders?
Leuk!Balen dat ik er niet bij was, maarja volgende keer beter. Al was ik dan toch ziek geweest. Augustus gaan wij op vakantie.Ennuuhh... Anouk, hier in het zuiden niet hoor. En whuuuuuut, die taart is gaaf! *krijgt weer honger*
Jullie mogen wel naar mij komen Killy en Shadow willen net zo geknuffeld worden als Lance, Donar en Rosie ..zat plek hier ..Leuke foto's Plukkie ..
Wow die taart , wat knap (en waarschijnlijk ook erg lekker) En het ziet er super uit op de foto's! Ben nu hard aan het bedenken wie wie is op de foto's, En Lovelance, wat fijn dat Lance zich zo goed voelt! Die heeft een prachtdag gehad met zoveel aandacht! De volgende keer wil ik oooooooookkkkkkk
Mijn vader heeft ook nog foto's gemaakt!De kampvuur mannenMarlies had Lance in slaap geaaidRosita en Rosie en Manuela met Donar
Haha ja bij Daisy hebben we groot feest als ze 21 wordt (weet wat je hebt geroepen he )Bij mij zijn jullie ook welkom, maar meer dan 2 mensen kan ik niet kwijt haha, dus das niet de meest handige optie Augustus? Ik ben voor Leuke foto's nog Steph!
Augustus? Dan ben ik net uitgerust van deze meeting, moet kunnen dus Ik ga zeker Daisy haar verjaardag meevieren of ze wilt of niet.. ik ben van de partij