Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Lotte schreef:Als we nou eens een bbq doen. Bij Marieke thuis? Komen we rond 1 uur smiddags ofzo, gaan we dan lekker Sissie en Bella vervelen, of iets anders. (Naar divoza??) en dan rond 5 uur bbqen, en dan rond half acht weer naar huis....
(ik weet nog steeds niet of ik mag. Mn ouders weten amper van het bestaan van bokt)
__Lotte schreef:Als we nou eens een bbq doen. Bij Marieke thuis? Komen we rond 1 uur smiddags ofzo, gaan we dan lekker Sissie en Bella vervelen, of iets anders. (Naar divoza??) en dan rond 5 uur bbqen, en dan rond half acht weer naar huis....
(ik weet nog steeds niet of ik mag. Mn ouders weten amper van het bestaan van bokt)
emjam schreef:__Lotte schreef:Als we nou eens een bbq doen. Bij Marieke thuis? Komen we rond 1 uur smiddags ofzo, gaan we dan lekker Sissie en Bella vervelen, of iets anders. (Naar divoza??) en dan rond 5 uur bbqen, en dan rond half acht weer naar huis....
maar, naar marieke toe, dat is weer 2 tot 3 uur rijden voor maaike, en voor andere mensen is het ook wel aardig ver nog!
dus dat is denk ik het probleem. we moeten eigenlijk ergens afspreken waar het voor iedereen een beetje te doen is denk ik of niet?
t zou wel voor mij heel handig zijn trouwens als het bij marieke was, want dan hoef ik maar 10/15 min. te fietsen![]()