Oke, dat is mischien handiger. Maar er moeten idd wel wat meer mensen komen. Ik probeer er nog wel wat op te tromelen. Rowie wil jij vragen aan je ouders of het mag dan?
Oke, dat is mischien handiger. Maar er moeten idd wel wat meer mensen komen. Ik probeer er nog wel wat op te tromelen. Rowie wil jij vragen aan je ouders of het mag dan?
Ja is goed, maar ligt dan ook een beetje aan de datum.
nou super mensen! Nou datum moeten we met zijn alle regelen. Zullen we eerst proberen nog wat mensen op te trommelen? Mariska zou jij voor het vlees willen zorgen en Eline jij de saldes? Ik wil ook wel wat doen, het drinken. Zal ik dat doen?
InezFlip
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-09 20:54
Mariska_D schreef:
Assepoetster schreef:
Ik doe ook wel mee, eet alleen geen vlees! Neem dan wel m'n eigen overleefpakketje mee
Even lijstje maken van deelnemers? - Eline - Naomi - Mariska - Inez -
Mariska_D
Geplaatst: 27-05-09 20:55
ik vind wel dat de rest ook moet hoor ! Straks staan we daar met zn vieren...
Als iedereen gewoon voor iets zorgt, dan hoeven we toch niets te betalen aan elkaar? Behalve als het vlees heel duur wordt ofzo, maar dat regelen jullie maar
Hm denk dat het wel slim is om juist te doen, dat we wat hoofdzaken doen zoals vlees, drinken, sla ofzo. En die kosten verdelen over iedereen. En dan dat iedereen nog iets meeneemt. Maar das mijn idee