voor mij maakt het ook niet veel uit. ga dit jaar niet op vakantie, maar zat wel te denken dat we dan kijken wie allemaal gaan en dan een beetje het midden opzoeken , dat niet de ene maar kwartiertje moet reizen en de anderen 2 uur
J92
Geplaatst: 15-05-09 11:28
Mij lijkt dat niet zo'n goed idee. Want zoals Melis al zegt, walibi of dolfinarium is best duur en als we dan nog voor een heel weekendje een huisje willen enzo, dat valt ok niet mee.. En denk eraan dat we ok nog eten en alles moeten. Dat word dan gwn te duur..
Maar gewoon zo'n huisje zoals bijv centerparcs lijkt me erg leuk,alleen dan ff in een goedkope versie zoeken
Eerst maar een keer iets zoeken dan kijken we daarna wel hoeveel er mee gaan... En dan kan iedereen voor zich beslisse om mee tegaan of niet. En of ze het bedrag er voor uit willen geven...
We maken het ons zelf wel leuk net als vorige keer...
Ik zal wel is ff kijken voor hier in de buurt want Marie en ik hadden het dr over dat we misschien ook met z'n alle op een minicamping konden gaan zitten. Daar stikt het hier van!
_Mellanie
Geplaatst: 15-05-09 11:36
maar ik denk dat noord-brabant net weer te ver voor mij word
edit: zo dom als ik weet niet wat topo niet me beste vak
Laatst bijgewerkt door _Mellanie op 15-05-09 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou dan ook wel met Meliss en Sanne mee willen rijden, is dat een idee Sanne? Dan kunnen we de benzinekosten delen .. scheelt weer in de reiskosten.
Het lijkt mij inderdaad gezellig om met z'n allen op een camping te gaan staan of in een goedkoop huisje. Nemen we gewoon dingen als Twister enzo mee, wij vermaken ons wel toch?