of mij met mn zwart/rose-rood haar best opvallend dus bij mij heeft niemand wat te willen ze zeuren maar niet en gaan gewoon ff mee mja 1 van de 2 vind het zowiezo leuk dus haha en die wilt ook wel bokkers roepen dus...hihi of we maken een spandoek waar opstaat bokkers meetplaats ofzo hahaha
nope pakt het ook niet ik had blonde plukken erin maar helaas... kwam alleen een heel licht blauwe/grijze gloed overheen verder niks...en na 2x wassen was dat er ook helemaal uit
AlexandraM
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-09 13:50
komt btw miss ook omdat ik een rode gloed in mn haar heb (koperblond) alle kleuren worden 1 met mijn kleur echt vaag (ook als het er duidelijk in zit he!! ik heb schijnbaar zoveel tinten in mn haar haha) en op roodachter pakt vaak minder maar goed rose pakte wel...(roodtinten pakken dus maar de blauw tinten niet) en nu heb ik permanente rode verf die fel rood/rose achtig is maar wast zich dr toch snel uit
oh maya xD Ik dacht dat ik op mijn hyves was en nu heb ik dus op mijn moeder jouw toegevoegd dus die hoef je neit te accepteren en ja ik denk dat we nog wel wat mee kunnen proppen xD oeh die ga ik lkkr dit weekend maken
oh maya xD Ik dacht dat ik op mijn hyves was en nu heb ik dus op mijn moeder jouw toegevoegd dus die hoef je neit te accepteren en ja ik denk dat we nog wel wat mee kunnen proppen xD oeh die ga ik lkkr dit weekend maken
Lees het te laat, de uitnodiging is al geaccepteerd
Uh, nou alexandra en ik staan dus elke avond bij de meetplek en daar kan je gewn langshobbelen ik ga ook een spandoek achtigs iets maken met Boktlogo erop
ja dat ist idee ik spreek met de mensen die ik kwijtraak na afloop ook daar af dus dan hoef ik niet eerst ergens anders te w88 komen gewoon daar heen om half 11 als het laatste optreden officieel afgelopen is of voor sommige die int publiek staan wat later als ze wat langer spelen:D ik kom iig idd ff kijken met zus!!! mja moeten dr wel mensjes komen