Dierentuin in Emmen is idd leuk ! Apenheul leek me trouwens ook wel leuk.. en ook voor iedereen wel aardig centraal.. Voor Emmen zal Kimberly nog wel een aardig eind moeten rijden volgens mij! Als we nu ook direct een datum plannen? 2e of 3e week van juni ofzo?
_Cassandra_
Geplaatst: 07-04-09 20:16
2de week van juni kan ik eigenlijk niet op de zaterdag (13 juni) dan gaan we uit eten met de familie en vrienden In de 3de week heb ik niks staan.
Utrecht: Speelparadijs KidZcity Speelparadijs KidZcity is het grootste indoor speel- en attractiepark in de Randstad (5000m²) en is speciaal bestemd voor kinderen tot 12 jaar. Alle attracties staan overzichtelijk opgesteld, waardoor toezicht door begeleiders en onze medewerkers uiterst gemakkelijk is. Een mix van bekende en moderne speelapparatuur maken van KidZcity een sfeervolle en futuristische speelstad waar jong en oud zich thuis voelen. Vanuit het zwevende thema-restaurant in racesfeer en het grote balkonterras zijn de speelhallen goed te overzien. Adres: Vlampijpstraat 79 3534 AR Utrecht Telefoon 030 - 242 00 42