Ja willen we meeten in de zomervakantie? Weet niet precies wanneer iedereen vakantie heeft etc
Woplala
Geplaatst: 18-04-09 19:20
En wanneer iedereen op vakantie gaat Maar roep maar wat Ik kan altijd wel iets regelen. Ik vind 2 uur paardrijden genoeg, langer red ik niet. En daarna nog iets eten en drinken ofzo?
Solleke_Noah
Geplaatst: 19-04-09 10:43
Ik heb herexamens eind augustus - begin september Maar laat jullie daar vooral niet door tegenhouden als dat de enige periode is die lukt, want ik weet nog niet zeker of ik meekan, gezien de afstand nederland-belgië.
ik heb geen vakantie dus mijn voorkeur zou wel uitgaan naar een zaterdag. solleke waar woon je in belgie dan? want vanuit eindhoven is loon een half uurtje
Loon is voor mij sowieso te ver, maar laat jullie vooral niet tegenhouden om zonder mij te gaan Ik wil geen roet in het eten gooien als de rest Loon geschikt vind, jullie hoeven voor mij alleen niet iets anders te kiezen
Voor mij wel Voor de belgjes ( ) waarschijnlijk weer niet!
_cheyenne_
Geplaatst: 26-04-09 17:22
Als er inderdaad "belgjes" meegaan zal het toch neerkomen op regio brabant (bovenin)/gelderland/limburg(bovenin), dan is het voor de mensen die uit de hogere provincies komen ook nog te doen denk ik. (als ik het verkeerd heb dan corrigeer me maar) Zeeland is weer helemaal richting kust (wel leuk voor de strandritfans) ook nog te doen voor de "belgjes" maar voor de hogere provincies ook een lange rit. Maar we zoeken nu dus definitief een leuke bosrit als activiteit?