Op de zondag zijn alleen nog niet alle terrasjes volgens mij open..
Ouwe
Geplaatst: 31-03-09 23:32
C_arola schreef:
Op de zondag zijn alleen nog niet alle terrasjes volgens mij open..
Vast wel op koopzondag toch?
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 31-03-09 23:33
Ja, dan zowieso wel Weet alleen niet wanneer dat is even kijken op internet.
Net even gekeken; koopzondagen binnenstad Zwolle; 5 april, 3 mei, 6 september. Laatste is wel erg ver weg maar in juni en juli zijn er dus geen koopzondagen volgens internet.
Vaag... Vraag me af waarom niet... En tijdens de Blauwvingerdagen? Ik ga daar eigenlijk nooit heen, dus weet niet of dat een goed idee is..
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 31-03-09 23:52
Het is dan erg druk (op het moment dat ik er vorig jaar was) en volgens mij bijna niet te doen omdat de terrasjes helemaal vol waren. En de blauwvingerdagen waren toch op de woensdag? Kan iedereen dan wel?
Ouwe
Geplaatst: 01-04-09 00:11
C_arola schreef:
Het is dan erg druk (op het moment dat ik er vorig jaar was) en volgens mij bijna niet te doen omdat de terrasjes helemaal vol waren. En de blauwvingerdagen waren toch op de woensdag? Kan iedereen dan wel?
Iedere woensdag van juli (toch?) idd, had ik even niet aan gedacht..
Het heerlijke weer is er al, zullen we een datum prikken en kijken of iedereen dan kan? Wie kan er 3 mei afspreken voor een meeting met terras (is dan namelijk koopzondag)?
normaal kijk ik nooit zo ver vooruit, maar op zondagen kan ik altijd wel
ligt er trouwens wel aan waar precies de auto van mijn pa is kapot, en weet niet waarneer die weer loopt. en anders moet ik met de bus, maar ik weet niks te zitten dus dan heb ik tijd om te zoeken
Idd, er zijn nu 3 mensen op de lijst van 3 mei. Mochten er meer kunnen dan kunnen ze beter hun naam erachter zetten. Carola-Smidt Daphne Twilight Kun jij ook Ouwe?