Naar Utrecht (retourtje) is voor ons ookal 24,10 euro^^ Maar we wonen idd in de uitersten, wij bovenin N-H en anderen in België en Zuid-Limburg *Heeft wel familie wonen in België
Mij maakt het niet zoveel uit voor of na de examens, wil wel graag dat het zo goedkoop mogelijk blijft, ivm 2 vakanties en geldtekort. Utrecht lijkt me een strak plan, of is er niet iemand die wat centraler woont? Waarom woont er nou niemand in de provincie Utrecht met een boerderij?
Paintballen lijkt me geen strak plan , karten is wel weer tof maar hoe duur is dat? En verder weet ik eigenlijk niet, het is natuurlijk allemaal zo duur als je iets wilt doen.
Zal even kijken naar kortingskaarten voor trein op marktplaats misschien, want Ils en ik hebben allebei geen korting!
Misschien moeten we uiteindelijk gewoon alle reiskosten bij elkaar optellen, en dan eerlijk verdelen. Beetje banketstaaf dat je meer moet betalen als je wat verder weg woont...
Ehm wanneer... lastig lastig. Na de examens.. op 5 juni ga ik op examenreis. Dan ben ik miss een klein weekje thuis en dan peer ik hem weer!
Wat? Dat kampeerverhaal met kampvuurtje stond mij wel aan Maarja das weer helemaal in Limburg!
Hmm Nina, dat is misschien wel een heel goed idee, om de kosten van het vervoer te verdelen! Als iedereen het daarmee eens is natuurlijk.
En 5 t/m 15 juni zijn Ils en ik weg, tussen de laatste examens en die dag kunnen geloof ik ook al een paar niet, dus dan moeten we 't na 15 juni doen.
Als we nou even gaan kijken welke weken dat is en iedereen even aangeeft in welke weken ze weg is, dan kunnen we misschien gaan puzzelen naar een dag in de vakantie?